Tuesday, June 3, 2014

Zion National Park

一早由賭城出發,三個鐘頭車程就來到 Zion National Park, 沿途風景優美,山石一排是紅,一排是綠,一排是黄,形狀亦各不同。

呢日天氣有啲熱,行咗兩條山徑都有水踪,其中有一度叫 weeping rock, 行到熱熱哋,俾啲水滴落嚟濕吓都唔錯。又見到有人攀石,都唔知點可以爬得上去嘅,喺第二張相見唔見呀?

呢晚住嘅酒店環境優美,去完公園返到嚟,仲可以繼續享受美麗景色。晚飯就去咗一間pub, 因為可以一邊食一邊睇NBA籃球呢。



24 comments:

  1. 鐘意攀山既人, 見到山就手腳痕架啦^^
    有靚景, 美食, 球賽....超滿足^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有唔駛揸車,唔駛安排行程,超正。

      Delete
  2. 白色嗰點係人?藝高人膽大!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個司機話俾我哋聽咋,咁遠點睇到。

      Delete
  3. 咁攀石法少啲膽量都唔掂。

    ReplyDelete
  4. 嘩!要坐3粒鐘車...
    咁好太陽,熱唔熱呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 連續四日都要坐三,四粒鐘車,不過我哋都瞓吓覺休息。
      唔係好熱咋,我上個星期喺香港兩日熱到顛呀!

      Delete
  5. 有枝啤酒在手, 就更正啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個仔叫啤酒,俾人問攞身份証,我哋要二十一歲至可以飲得酒呢。

      Delete
  6. 我有畏高,驚驚!不過好似幾好玩

    ReplyDelete
  7. Weeping Rock那麼高, 不知水從何處來? 看來不似多雨的地方.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 資料話水已經喺度好耐,唔係雨水,但我都仲係唔明啲水點嚟。

      Delete
  8. 自然界的藝術!好美!

    ReplyDelete
  9. Jackie Green:
    ~要去pub 看NBA藍球. 你一定襯你個仔放假, 所以去多咗旅遊??
    ~大自然啲景,真係估唔到!! 好宏偉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,趁佢一放暑假,就玩到噚日至番嚟咋。
      大自然靚到嘩嘩聲。

      Delete
  10. 壯麗的風景
    紅色和黃褐色的山石很特別

    ReplyDelete
  11. 景色好靚,旅行令身心舒暢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開心嘅時間過得特别快,番嚟又要捱騾仔喇。

      Delete