Friday, June 27, 2014

九份十份

我哋呢日包咗架旅遊車,自組旅行團。第一站去九份,風景好靚,成條山路都係食嘅舖頭,點忍得唔食呢?尤其啲粉圓,上山食一次,落山又食一次,食番夠本。有人食潤餅,我都食咗一啖呢!

我話未睇過那些年,屋企人都笑住話有冇攪錯?我淨係記得同我細妹睇搭錯車,兩個喊到收唔到聲。呢日喺度行,好有文藝片味道呢!
呢度啲餐廳全部都有無敵海景,其實我哋只係食碟頭飯,但有海風,又有靚景,呢個午餐都唔錯。

去完九份,我哋去咗十份,呢度有菁桐車站,又有放天燈,我哋柴娃娃玩得十分盡興,呢個一日遊亦圓滿結束。




24 comments:

  1. 一行入九份果條巷, 任你幾好胃口都冇可能食勻每一檔, 多到呢, 睇見都飽^^
    呢度唔關那些年,果套戲叫"悲情城市"令九份重新俾人重視.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 邊食得咁多?我買一碗粉圓都幾個人食,都唔係幾好意思,不過真係想試少少咋。
      我都話我對台灣片嘅認識仲係搭錯車咯,咁我應該睇那些年定悲情城市呀?:-D

      Delete
    2. 我等入場睇變形金剛😎

      Delete
  2. 美麗的山城,景色一流。
    有無敵海景,真是很棒的用餐環境。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋人多,成個場包咗咁,棒極了。

      Delete
  3. 我想食滑嘟嘟豆腐花呀!

    唔知係咪因為期望太高,睇完套戲真係無嘜共鳴 ^^". 我都係鍾意睇港產片多D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢碗有勁多薑汁,你啱唔啱呀?
      而家仲有冇港產片架?

      Delete
    2. 薑汁最正,勁啱我... ...驅風! XD

      近期嘅無咩印象,可能未睇到,早幾年就最鍾意寒戰、志明與春嬌,竊聽風雲。

      Delete
  4. 九份因"悲情城市"而出名,但呢處睇來一D都唔悲情。

    ReplyDelete
  5. 九份我都去過, 淨係記得魚丸好味

    ReplyDelete
  6. Jackie green:
    ~你哋今次一大班人去, 買到啲食物, 都可以share 食一啖!! 試多啲都得!
    ~食蝶頭飯, 但對住靚景色. 真係寧舍舒服!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好難得有咁多屋企人一齊去玩,食乜都開心。

      Delete
  7. Replies
    1. 睇到咁多特式小食,樣樣都想試吓。

      Delete
  8. 我都去咗十份, 小食樣樣都試最開心 XD

    ReplyDelete
  9. 啲粉圓真係好正, 可惜我同兩個囝囝去, 食得好少嘢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋呢團有四,五個十幾廾歲嘅壯丁,多多都食得落。

      Delete