Sunday, June 22, 2014

饒河夜市

去咗台灣幾日,日日都有雨落,當地人話六月份係梅雨天,日日都會落雨。


呢日食完個超級份量嘅午餐,我哋就返酒店,執好行李,要坐車去台北啦。我哋住嘅酒店喺台北車站對面,樓下係地下街。


呢晚嘅晚餐喺地下街food court解决,其實都唔易選擇,因為樣樣都想試吓。食完飯,喺地下街行吓,幫助消化,因為跟住我哋要去饒河夜市,又再食過,食咗胡椒餅,牛肉粒,藥燉排骨,飲埋苦瓜汁,唔可以話係掃街,樣樣試少少咋。


26 comments:

  1. 真係眼闊肚窄...咩都想食, 可惜冇生成牛咁有4個胃~~~
    我平時幾大都唔食苦瓜, 但去台灣都必飲白苦瓜汁, 不過次次都甜過頭XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢排係blogger 新post度成日得一篇顯示, 如果有另一人既新post, 就見唔到其他既, 你係咪咁呢?寫左信意見回饋 ,都冇解決到, 都唔知想點!

      Delete
    2. 樣樣都想試吓,好在人多勢眾,可以樣樣試少少。
      苦瓜咁好食你居然唔食?苦瓜咁苦,佢哋咪博哂命落糖咯。
      無喇喇blogger又玩乜呀?得一篇顯示,按顯示更多又無反應,而家要成日按blogger位置,睇吓有冇更新,仲有冇煩啲呀?我仲以為我唔識嘢添。

      Delete
  2. 夜市小吃都很美味呢。
    讓你最懷念的是那一家?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鍾意食葱,所以好懷念多葱餅呀。

      Delete
  3. 胡椒餅必食啊!
    白苦瓜汁真係唔係人人接受到!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 胡椒餅新鲜熱辣最好味。
      苦瓜都係好多人都接受唔到。

      Delete
  4. 胡椒餅我反而無食過呀

    ReplyDelete
  5. 饒河夜市是我第一去的台灣夜市,印象不錯,是本地人介紹的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 饒河夜市唔係太大,都幾好行。

      Delete
  6. 胡椒餅有咩饀係入面架?
    我未試過白苦瓜汁,不過我估妳啱嘅,我都應該搵機會試下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有碎肉同埋葱,用胡椒炒嘅。
      我都係第一次飲白苦瓜汁咋。

      Delete
  7. Jackie green:
    ~去到台灣, 真係周不時都係食和飲!! 有無食大個胃??哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個胃不嬲都唔細架,飲飲食食難唔到我呢!

      Delete
  8. 蛋包飯個台灣中文名見到都唔知係飯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你唔講我仲以為係台語添,你講完我快快google一下,先知係乜嘢呢!

      Delete
  9. 我喜歡煮食苦瓜,但唔食生搾

    ReplyDelete
    Replies
    1. 苦瓜好食,見到白苦瓜汁就試吓,唔會自已整喇。

      Delete
  10. 我有飲白苦瓜汁呀, 好味道.

    ReplyDelete