Thursday, June 12, 2014

Grand Canyon & Capitol Reef

啱啱去完香港同埋台灣返嚟,要追番寫之前去過嘅國家公園,第二日去咗Grand Canyon National Park, 呢個大峽谷範圍好大,今次我哋去北面嘅公園,呢兩日天氣好正,一早一晚仲要著多件衫添。

第三日去另一公園Capital Reef National Park,每日我哋去幾個景點,亦有俾時間我哋行,唔鍾意行可以休息吓,呢日嚟咗一間墨西哥餐廳食晏,我哋成團人坐喺餐廳門口,對住花園,點菜後,厨師出嚟花園摘啲香草入去煮,天氣正,又望住美景,呢一餐覺得零啥好食。















18 comments:

  1. 景觀真係宏偉 !
    墨西哥野好0岩食, 好多都係香口野^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 親近吓大自然,睇極都唔會厭。
      我以前住喺墨西哥,無咁多好嘢食架,成日都係食tacos咋。

      Delete
  2. How wonderful , another trip to HK and Taiwan, I love Taiwan.... ooooo

    ReplyDelete
  3. 以前D野去親大峽谷都話D野難食, 而家應該改觀啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無乜選擇架,領隊帶去邊度就邊度,呢餐係最好架喇。

      Delete
  4. 我去過幾之大峽谷,都無機會落谷底或者坐直昇機遊覽,希望下次有機會。

    ReplyDelete
  5. 我都希望有機會坐直升機遊覽,由上面睇落去應該更震撼。

    ReplyDelete
  6. 真係好震撼丫
    個豬仔包入面係咪饀黎架?

    ReplyDelete