Saturday, June 21, 2014

碗公

今次旅行全部由姨甥女安排,我因為前一排較忙,連上網睇吓宜蘭係乜嘢地方都無時間,唸住多數係近郊地方。

我哋住和風温泉旅館,旅館對面就有稻田。中午去咗一間叫碗公嘅餐廳食飯,到咗餐廳,喺出面影吓相,旁邊有大池塘同埋鴨農場,心唸今餐梗係食農家菜嘞。

當佢哋推咗呢兩盆嘢出嚟時,個個都嘩嘩聲,食晏咋喎,無唸過食啲咁嘅嘢,之後就一浪接一浪,鮑魚湯好好味,個湯碗大到好似花盆咁,唔知係咪咁,所以店名叫碗公呢?條蒸魚係魚生架上面個半條魚嚟架,一半做咗魚生,食完魚生攞番嗰半條魚入去蒸。餐廳伙記話雞同埋魚都係佢哋自養架,好新鮮。

全間餐廳有八張大枱,每枱都有叫嗰盆大嘢。姨甥女話係佢台灣朋友介紹嘅,不過佢朋友都未食過架,因為訂位要兩三個月喎,我哋係閒日去,所以一個月前訂都訂到。





28 comments:

  1. 可以見到稻田真係好, 係香港只係鸛藪有機農場見過一次咁大把..
    食到田中熟, 樹上熟, 魚塘養, 走地雞鴨係最好既美食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 住係大城市真係好難見到農田,食到呢餐有意外驚喜呢。

      Delete
  2. 冷盤的擺盤好有氣勢。
    真材實料,這餐超飽足!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 兩個冷盤推出時,所有人都看傻了眼。

      Delete
  3. —定好貴了。我12 月去台湾都想試!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平到你唔信,五千台幣一圍無菜單夠十人食,你係咪同屋企人去呀?餐廳喺郊區,門口有小橋流水,大人細路都啱。

      Delete
  4. Replies
    1. 魚生好食,半條魚攞番去蒸都好食。

      Delete
  5. 嘩!正到暈啦! 盤魚生賣相靚到我以為妳去咗日本呀!
    如果有機會去,我可能要厚臉皮地問下D食客比唔比我搭枱,如果唔係邊試到咁多吖! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無預到食晏食呢啲嘢,所以冷盤推出時,真係嚇一跳。
      佢好似只有大枱冇散座,你要食嘅話要約埋我呀!

      Delete
  6. Replies
    1. 無菜單餐廳,你話幾多人食就任佢煮乜,原來有咁多嘢食。

      Delete
  7. 食物個樣好靚,但係乾淨嘛?我一見到唔係日本餐廳或者高級西餐廳serve咁多冷盤,主觀就會有「食完會唔會肚痾?」嘅恐懼。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都無預到食呢啲嘢,但攞到出嚟見到好靚好新鮮,間餐廳又乾淨企理,我哋都放心食。

      Delete
  8. 令人垂涎三尺的食物.
    有沒有碗母呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜無乜機會再去食過。
      碗母就無嘞,碗婆或者有 :-)

      Delete
  9. Jackie green:
    ~你個姨甥女好識安排呀!!!依餐飯, 比我感覺係好 壯 觀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做攪手都唔易,今次旅行姨甥女攞滿分。
      剩係個冷盤已經先聲奪人。

      Delete
  10. 嘩好豐富呀, 睇到我流晒口水.

    ReplyDelete