Monday, June 16, 2014

添好運

上個月我喺香港嘅幾姊妹同埋姨甥女話喺六月頭幾家人會去台灣旅行,叫我哋一齊去。機會難逢,我梗唔想錯過。

我幾個月前已經安排好西岸國家公園之旅,好彩同屋企人去台灣嘅日子無撞期。不過喺西岸返嚟兩日就要馬上飛香港,好怱忙,喺香港留咗兩日,就飛台灣同屋企人展開一個難得嘅大旅行。

二十五年來我第一次喺香港過六四。朝早我同寶貝仔去添好運食點心,我哋最愛酥皮焗义燒包,一碟都唔夠,仲要再叫多碟。之後我同佢去六四紀念館,雖然佢唔識睇中文,但都讀過呢段歷史,知道崛起大國嘅背後,曾經有一件如此不濟嘅往事。



21 comments:

  1. 有大國之名卻冇坦然之胸襟,亦只係徒有虛名!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 發生過嘅事就係發生過,有得唔認咩?

      Delete
  2. 除咗燒賣,我全部都like呀!
    難得妳個寶貝仔都肯花時間去理解六四,讚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個燒賣好得架,反而個黑椒牛肉卷無咁好食。
      我話要去六四館咋,佢係陪客。

      Delete
  3. 後生仔只會當歷史看, 我哋先會明白那年經歷的感受呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲記得嗰年我坐係電視機前個無助樣。

      Delete
  4. 脆皮叉燒包必食,牛肉都唔錯!

    ReplyDelete
  5. 我咁多年都無去過添好運,可能唔就腳,不過真係幾平,酒樓可能三碟都食唔到,$2茶錢好頂癮。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家香港站,奥海城,北角都有添好運,不過好多人架,我去深水埗老店至唔駛排隊咋。
      食嘢唔駛睇價錢幾爽呀。

      Delete
  6. 有D強國同胞可能就唔知呢段歷史啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唸大部份同胞都唔知有呢件事。

      Delete
  7. 六四紀念館見唔見有強國同胞去睇呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都有啲煲冬瓜人,不過唔係好多。

      Delete
  8. 添好運除了酥皮焗义燒包,其他都好普通。 有你介紹仔仔體會64,真好,薪火相傳呀。我自己都未參與過。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難得我哋咁啱喺香港,就帶佢去睇吓,佢對中國近代史都幾有興趣。

      Delete
  9. 這裡添好運又貴又唔好食,唔係女女講請哥哥食我都一定講唔好去。
    Can't wait to read your Taiwan travelog, I love the place, hope to visit again this year!

    ReplyDelete
  10. 你番香港時再去添好運啦,深水埗老店比較舊式,我去過幾次都唔駛排隊。
    台灣之旅就係由朝食到晚,晚晚去夜市,我都想再去呢!

    ReplyDelete
  11. Jackie Green:
    ~你好有柏力, 真是去完一個旅行, 接住一個. 而家我返新工作, 成個人都散咗大半. 不過, 難得大家夾到時間. 真係一齊去旅行, 開心難忘好多
    ~你個仔係外國大, 而且, 依件事都係他出世前發生, 你個仔感受可能不會太大. 但你講解你仔仔會知道啲.
    ~添好運, 雖然未去過, 但好多香港朋友點都去一次!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 連續去兩個旅行,真係幾攰架,好在國家公園係跟團,台灣就有姨甥女攪掂,我剩係跟大隊,唔駛安排行程。
      細路喺外國長大,好多都唔知中國歷史,我同我個仔去六四館,都係想佢知道有呢件事。
      添好運好出名,成日都要排長龍架。

      Delete
  12. 添好運叉燒包真係好美味架~ 👍

    ReplyDelete