Saturday, June 14, 2014

Bryce Canyon National Park

第四日嚟到 Bryce Canyon, 係今次行程我覺得風景最正嘅公園。呢種石叫做 hoodoo, 有啲可以有十層樓咁高,喺呢個公園欣賞石林,感覺非常震撼。

喺第一張相見到有人騎馬嗎?呢條係明乎其實嘅馬路,沿住呢條路見到好多人騎馬,喺另一邊山頭有一條路就俾人行,導遊講咗行落去要三十分鐘,要顧及自已體力行幾多,行番上嚟仲要更吃力。有幾個團友年紀比我大,佢哋行無幾耐就坐低休息,我同其他人都幾快行到落去,行番上去時就有啲難度,雖然我要停低兩次抖抖氣,不過能夠行到呢條路落去親近吓啲石,勁開心呢!








21 comments:

  1. 直情好似石森林咁 , 又一大自然鬼斧神工奇景, 一場黎到, 幾大都要行上行落體驗下先無憾 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁唸呀,幾大都要行,最多頂唔住嗰陣叫個仔“咩“我番上嚟;-)

      Delete
  2. 天然風化既石林風景好靚,現場睇一定更靚

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 我呢幾個月好勤力去 gym 做好準備。

      Delete
  4. 我諗緊喺度蕩失路我死梗呀。

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 唔係行好耐,不過要上斜落斜啫,你都成日周圍行架?

      Delete
  6. 由直立的石林組成的峽谷很壯觀!
    山區空氣比較稀薄,往上爬回來或者會呼吸困難,要量力而為。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩天氣好,又唔熱,行得唔辛苦。

      Delete
  7. 由直立的石林組成的峽谷很壯觀!
    山區空氣比較稀薄,往上爬回來或者會呼吸困難,要量力而為。

    ReplyDelete
  8. 好宏偉!
    不過要行真係幾甘喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係行好耐咋,導遊只安排一個鐘頭俾我哋。

      Delete
  9. 好靚!不過我估如果係現場我會腳仔軟!

    ReplyDelete