Wednesday, June 18, 2014

宜蘭

我哋屋企未試過咁多人一齊去旅行,所以當佢哋同我講話六月初幾家人去台灣玩時,我即刻安排假期,非常期待呢個旅程。


一早我哋浩浩蕩蕩去到機場,連埋BB一共十六人。我先來一客翠華早餐,飛機上再來一客早餐,呢次個飛機餐唔係幾好食,但都好過喺美國坐幾個鐘頭機要俾錢買啲唔好食嘅三文治。


到咗台北,有兩部小巴接我哋去宜蘭,大約一個鐘頭就到酒店,我哋放好行李就出發覓食喇,不過傾盆大雨,求其搵間餐廳食就算。好彩食完飯之後雨亦停咗,我哋就去咗湯圍溝温泉公園,學吓當地人摺起褲腳喺水池行公園,仲包咗個池俾魚仔咬腳,我哋十幾人都係第一次玩呢樣嘢,嘻嘻哈哈,只有歡樂聲。


俾魚仔咬完腳,我哋行去火車站,一路行見到想食嘅就食,三星葱喺當地名產,鍾意食葱嘅梗要食葱多餅,芭樂又係台灣必食,粉圓更加唔駛多講。


我哋坐火車去羅東,呢晚嘅晚餐係羅東掃街,又俾我見到多葱餅,愈多葱愈啱我。


今次嘅旅程全部由姨甥女同佢老公安排,通常呢啲嘢係我做嘅,今次我只負責食玩瞓,仲同咁多屋企人一齊玩,呢個係一個非常難忘嘅假期呀!




28 comments:

  1. 宜蘭三星蔥餅必食呀..呀..呀^^
    魚咬腳泰國都大把, 不過我超怕, 好核突又易交叉感染@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個三星葱餅要排隊,冇辦法啦,必食嘢都要排啦。
      我哋貪玩啫,如果唔係全部屋企人都唔必制架。

      Delete
  2. 翠華.......... YES YES YES... I love that cute cup.

    ReplyDelete
  3. 個咬腳池我死都唔試呀, 除非分開大陸人用同正常人用。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋包咗個池呀,不過咁,都有兩個人唔肯放對腳落去。

      Delete
  4. 我最鐘意滷肉飯同牛肉麵呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最鍾意滷肉飯細細碗,當小食都得。

      Delete
  5. 台式美食好吸引呀! 咬腳池好似好痕咁,我驚驚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去到邊都係食食食。
      有少少痕架,睇見個個表情唔同幾好玩。

      Delete
  6. 我依家去機場唔會食翠華,因為機埸翠華唔好食,我依家淨係食正斗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我每次喺香港機場都想飲番杯港式奶茶至走,有時都食正斗,有時就翡翠拉麵小籠包,好難揀架。

      Delete
    2. 我餐茶會分開買,有時翠華,有時大家樂。

      Delete
    3. 大家樂杯茶都好正,香港機場好多選擇。

      Delete
  7. 魚仔咬腳o係日本玩過.

    ReplyDelete
  8. 一行十六人嘅家庭旅行,比著我就算leave w/o pay都一定會去!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋唔可以no pay leave架,不過我仲有假未攞,又可以搵同事幫我返工,第日至還番俾佢。

      Delete
  9. 溫泉魚咬腳,滿滿的小魚一起攻擊,好像很刺激!但我不敢 #^_^#

    ReplyDelete
  10. 仲有夾左花生丶雪糕既潤餅呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來叫做潤餅,好特别嘅配搭,喺九份有食到呀。

      Delete
  11. 咬腳仔,唔知點解我覺得好核突,但好似幾有趣咁

    ReplyDelete
  12. 咁多人一齊去柴娃娃咁, 夠晒開心囉.

    ReplyDelete