Saturday, May 31, 2014

拉斯維加斯

我哋一家三口啱啱去咗Arizona 同埋 Utah 四個國家公園返嚟。幾個月前我哋商量今年渡假嘅地點,我唸應該趁我仲行得去吓啲國家公園,舊年我同啲朋友去首爾玩時,有兩個都唔行得,行幾個街口已經話腳痛,佢哋大我幾年咋。

終於揀咗一個四天四個國家公園嘅團,呢個團喺拉斯維加斯接我哋,咁我哋就早一日到咗呢個罪惡之城。其實我哋去過呢個地方都唔知幾多次,寶貝仔當時仲好細個,不過佢都記得嚟過,詳細情形就無謂提佢啦。

每年Memorial Day 長假期,都係NBA籃球進入決賽嘅時候,呢晚我家兩個籃球迷就寧願喺房食pizza飲啤酒睇波,都唔願出去。到我哋去完個團再返嚟住多一晚,至出去食番個自助餐。我揀咗Planet Hollywood, 個 prime rib 最正,其他就分區域,有亞洲,墨西哥,中東,意大利,當然少不了甜品。

賭城有一個buffet deal, US$49.99 可以在七間餐廳二十四小時內任食自助餐,寶貝仔話有興趣,叫我哋下次再嚟喎。仔,你有興趣啫,我無噃。





















24 comments:

  1. 幾個街口都腳痛,係咪足底筋膜炎呀?要睇物理治療盡早根治喎!
    24小時任食即好似郵輪咁,但都係唔食得幾多啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢兩個都係健碩人士,唔知係咪太重壓住對腳呢?
      24小時内任食俾啲後生仔就得,俾我就怕食滯嘞。

      Delete
  2. 你朋友係咪少行, 所以唔行得呢?
    我都食過一次呢D buffet, 要24小時係咁食, 都唔好攪我呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我估佢哋太重,要减肥。
      自助餐耐唔耐食一餐還可以,一日食足三餐太多嘞。

      Delete
  3. 在LV 最好睇就是賭場自己的 show, 想當年我地一晚可以走幾間架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. David Copperfield做咗咁耐仲做緊。想當年我地都係睇好多show呢。

      Delete
  4. 二十四小時內任食>> 食唔得幾多喎, 未必回本.

    ReplyDelete
  5. 年輕力壯去旅行,行得食得當然好,
    無奈要為生活奔波呢!

    ReplyDelete
  6. 食物分區域幾好,口味變化較多,比較不容易膩。
    但如果早餐太豐盛,中午都不覺得餓喎!

    ReplyDelete
  7. 見到啲食物。。。唔怪得係罪惡之城。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食物唔算好罪惡喇,酒色財氣仲罪惡呢。

      Delete
  8. US$49.99 可以在七間餐廳二十四小時內任食自助餐,雖然超低,但點食呀?頂多食兩餐
    我廿年前去過拉斯維加斯,依家一定變左好多啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就無本事一日食咁多餐喇。
      而家多咗好多新酒店,有好多仲起緊。

      Delete
  9. 二十四小時內任食自助餐, 年輕人當然食得啦

    ReplyDelete
  10. 24小時任食,真係飽到嘔! 佢地後生仔應該幾食得既!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 後生仔可以咁食,但我食一餐都飽足一日喇。

      Delete
  11. Jackie Green:
    ~Las vegas 無去一陣就有新野!! 都唔知點解, 他們永遠都有工程進行.
    ~你自己有無玩兩手?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲起緊好多酒店,夜晚條街真係好多人。
      無玩啦,我鍾意同朋友柴娃娃一齊顛架咋。

      Delete
  12. 我N年前去覺得好多免費野架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家冇咁多喇,要賭錢至送俾你。

      Delete