Monday, May 12, 2014

星星趣事

朋友喺母親節嗰日傳咗呢張相俾我,佢唔知我而家睇緊星星架,不過我一個韓星嘅名都唔識,冇得同佢搭咀。

我覺得喺星星裏面呢個靚仔比女主角後生好多,睇起嚟好似同我個仔差唔多大,由此令我唸番起兩三年前一件趣事。我呢度有個朋友,佢家姐同姐夫由新加坡嚟探佢,有一晚約埋一齊食飯,我同我個仔去,佢家姐見到我個仔不知幾開心,原來佢覺得我個仔似唔知邊個韓星,仲要同佢影相留念喎。朋友家姐已經退咗休架喇,你話幾可愛呢!

噚日又係食韓國快餐,下次要去搵間炸雞食吓至得。

32 comments:

  1. 係劇中因為佢係下星人, 所以唔同地球人咁 ,事實佢已4百幾歲XXD
    好多人無論幾大年紀, 都仲有顆不老心...好事黎呀...
    我今晚都去韓食^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. A貨佢都咁開心,幾易滿足呀。
      韓餐真係百吃不厭。

      Delete
  2. 韓流真係好厲害,老中青通殺!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知韓流唔單止襲港,仲襲埋東南亞添。

      Delete
  3. 嘩,如果有個好似都敏俊xi 既仔我一定開心到爆!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 生番個喇,可能仲靚仔過佢呀!

      Delete
  4. 韓星我淨係識個D老餅咋, 張東健, 李英愛

    ReplyDelete
  5. 咁你快啲出賣你個仔,登佢張相出嚟,等我哋啲韓劇迷研究吓佢似唔似,同埋似邊個啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 梗係唔係啦,朋友家姐老眼昏花,見到個“靚“仔就話似,等我揾吓有冇個仔三年前啲相先。

      Delete
  6. 係啦,其實佢哋外表同實際年齡都差咗幾多,不過都好睇。

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. 梗係好啦,最怕見到啲”節”都唔笑嘅老人家嘞。

      Delete
  8. Replies
    1. 朋友家姐攪吓笑咋,等我搵吓啲相先。

      Delete
  9. 唔覺唔覺妳都連續寫咗幾篇同"星星"有關嘅blog文,睇嚟妳會繼續沉迷落去!
    有無韓星仔仔嘅相相可以分享呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 韓風勁嘛,咁我呢度又零啥多韓國人韓國餐俾我寫。
      我個仔梗係唔似韓星啦,都未整過容!

      Delete
  10. Jackie Green:
    ~雖然, 我唔知啲韓星, 邊個打邊個, 但想見見你仔仔.....哈哈~~ 係咪真係似韓星.
    ~你們真係好喜歡韓餐, 好似你近排,出親街都食!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 既然大家咁高興,等我搵吓啲相至得,不過佢唔似架,朋友家姐可能中咗韓毒咋,見到個”靚“仔就話似。
      呢度啲中餐唔係好掂架,所以成日都去咗食韓餐。

      Delete
  11. 睇靚仔無分年紀嘅 (*^_^*)

    ReplyDelete
  12. 家陣韓流老少通殺呀!

    ReplyDelete
  13. 我也看了. 接著看了賢內助女王, 非常好看.

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. 而家生到成面暗瘡,好唔靚仔呀,激死佢!

      Delete