Friday, February 28, 2014

做遊客

呢日由灣仔行去銅鑼灣,慢慢行,尋找回憶。細個時住係九龍,以前啲人無事唔會過海嘅,到我去中環返工之後,就開始認識香港呢邊啲地方。

灣仔喺我同幾個同事雀局嘅地方,記得一間房就係一張麻雀檯咁大,我哋打到咁上下就出去廳食飯,食完飯又番入房打過,我當時得二十歲咋,又會過啲咁嘅生活嘅。

呢日經過波士頓餐廳,幾十年仲喺度喎,難得。和昌大押翻新得靚靚,樓下賣高級家居用品,樓上喺餐廳。經過鵝頸橋,有人打小人喎,我聽過未見過,影張相先。後來我屋企人話我影相唔怕俾人打咩,我見好多人影,無唸過添。

又行到去時代廣場,過年期間都唔算太多人噃,連碼無俾人撞到。但我心目中嘅銅鑼灣已經消失咗喇,太丸,松坂屋,三越都無晒。

行到下午茶時間,去咗北海道牛乳食番個三吋蛋治(唔知有冇記錯個名),咁厚嘅蛋治幾得意,等我第日學吓先。

都市閒情半日遊,真寫意。

22 comments:

  1. 輕鬆寫意的懷舊半日行!
    第一次吃方包三文治會飽肚至幾乎吃不完的就是這個北海道三吋厚蛋治;不過,很滿足。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個三吋厚蛋治咁大份,攞出嚟嗰陣真係嘩嘩聲。

      Delete
  2. 咦..咦.乜大押樓下有靚家品店咩...咁我要去巡視下先得啦....
    睇你既打小人相又真係同之前影既青衣城微型藝術好似呀...
    銅鑼灣依家真係越來越冇野行啦...應該整個香港都冇野好行.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 快快去巡視喇,店名叫鄧鄧鄧鄧,明星開架。
      啲微型藝術盡有香港特色,打小人,大牌檔,希望我有機會睇喇。
      而家返香港去行街買嘢,我剩係去上海街同埋十蚊店咋。

      Delete
    2. 一定會去架...我淨係巡家品店咋.
      微型係我"遊蕩"分類度有...你可以去睇下.

      Delete
    3. 以前喺雅虎睇過你寫嘅微型,勁有趣。

      Delete
  3. 香港真係變得好犀利呢
    我都好鐘意去北海道食lunch架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 十幾年就變成咁。
      下次可以試吓北海道第二啲嘢而得。

      Delete
  4. 以前既銅鑼灣既日資百貨公司真係勁正, 而家已經消失啦

    ReplyDelete
  5. 原來我同妳做嘅嘢都幾似,我指嘅係影打小人嘅相相,哈哈!
    嗰次同朋友一齊,老公影,我好奇走去睇佢哋D架生,仲想買隻紙老虎玩下,朋友話番比我哋聽個嬸嬸對住個鏡頭笑哂,但其實我哋係無影到佢個樣架!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同你都係美加燦嘛,梗係做埋啲遊客嘢。
      啲嬸嬸可能見慣鏡頭,見怪不怪。

      Delete
  6. Jackie green,
    -我幼時也是住九龍, 自己預自己長大後, 能在中環返工. Or 從事航空工作. 但在hk中學讀咗冇耐, 被父母好突然帶來加拿大, 不許回港. 學成無耐, 又冇啦啦, 有工請我. 做了好耐加拿大人. 我對香港的香港島認識很少.
    - 你20歲,已經打牌, 周圍食飯, 周圍去. 好精彩.
    -香港, 其實有好多嘢值得去行, 行完去食個tea....好enjoy. ..份特厚蛋三文治. 又幾吸引

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我反而細個時無唸過去中環返工,點知第一份工就喺中環返工,仲未有地鐵,要喺觀塘坐船架。
      我一個人離開香港,屋企仲係嗰度,所以成日返去,你屋企人喺加拿大,唔會好似我返得咁密架。
      我早出嚟做嘢,逼住要早熟呢。

      Delete
  7. 我是九龍人,但灣仔銅鑼灣都是年青時愛閒逛的地方,碧麗宮大丸都消失了。
    幾十年光景,就這樣不覺間流走了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 年青時好多時行大丸松坂屋,但我最鍾意嘅係尖沙咀嘅伊勢丹呀。

      Delete
  8. 多謝分享!我喺OFFICE幻想緊行銅鑼灣同食蛋治。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我而家幻想緊街邊啲燒賣,又幻想緊夏天返去時熱到成身濕哂嗰樣。

      Delete
  9. 打小人我都未見過呀. 好鐘意食香港啲蛋治, 特別好味.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嬸嬸真係好大力拍拍聲打,打咗好耐,現場好戲劇性架。
      呢個三吋蛋治特厚,好味。

      Delete