Tuesday, February 11, 2014

回歸

返香港過年,留咗十日,天氣和暖,只係臨走嗰兩日有微雨,天氣亦轉凉至十度以下,但我覺得不知幾舒服。迎接我返屋企嘅係白茫茫嘅跑道同埋機長報告温度係零下七度。不過我又覺得賺咗噃,過去十日,我已經避過咗兩場雪。

本來今次留喺香港咁多日,好想去澳門行一轉,不過我呢個想法,無乜人認同,都話太多人,唔想貼錢買難受。

日日都係同屋企人或者朋友一齊,享受香港過年嘅熱鬧氣氛。年初一就去咗翠華食早餐,太耐冇喺香港過年,都唔記得啲餐廳有收加一嘅添。


30 comments:

  1. Welcome back!!! 睇見你杯奶茶我十分非常羡慕呀呀呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我睇番張奶茶相,思鄉病又發作嘞。

      Delete
  2. 十日咁短!不過可以返香港過新年真係羨慕死我。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 十日唔短喇,我試過五日添呀。好耐無喺香港過年,好開心。

      Delete
  3. 茶餐廳過年收加一算少喇, 有啲加二或者食物加價架.

    不過我唔太鍾意喺茶餐廳食公仔麵, 總係煮得唔熟.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 加一都可以接受,當俾封利是開心吓。
      呢碗麵嚟到,成個麵形仲未散開,我都等佢漫耐啲至食,都係怕佢太硬。

      Delete
  4. 一場返來,點解唔住耐D呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一年返嚟幾次,今次算耐架喇。

      Delete
  5. Replies
    1. 我見到啲蛋撻都覺得好好意頭,快快影低佢。

      Delete
  6. 原來你返咗香港過年,香港今年好暖,不過呢幾日凍到得5、6度咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 過年嗰排真係好暖,我日日著一件衫咋。我走嗰日都開始凍,呢度更加唔駛講,又落緊雪喇。

      Delete
  7. Welcome back !
    I had that same meal at the airport right before my departure on my last trip, wouldn't want to miss that pretty cup.... kekekee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝MD,我每次喺香港機場如果有時間都會去翠華整番杯奶茶加脆豬架。

      Delete
  8. 蛋撻好掂呀,乾脆將好意頭吞下肚,來得實在又滿足!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 蛋撻真係掂,用嚟送禮都得噃,收到實開心啫。

      Delete
  9. Replies
    1. 我呢度都有沙爹牛麵,不過要專誠揸車去食,唔似香港咁方便。

      Delete
  10. Jackie Green:
    ~十日咋!! 返耐啲嗎!! 但避過咗兩場雪, 咩都抵返!! 落雪---真係用額外精神, 先返到工嗎!!
    ~香港啲商場佈置, 完全唔會"行", 全部都新年佈置都好大型, 好有節日氣氛!!
    ~茶餐廳......啲公仔麵, 我最愛, 自己"祿"唔到咁啱啱熟麵質!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 十日算耐喇,避咗兩場雪,避唔到今日呢場添,又落緊喇。你搬去温哥華,有冇掛住多倫多啲雪呀?
      我好多年無喺香港過年,都唔知啲商場佈置咁認真添,真係大鄉里出城。

      Delete
  11. 十日?點解咁少呀?唔留hk 都可以去下第二d 地方玩ma......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔少喇,要返嚟返工呀。我都想去第二度近近地玩一兩日,揾唔到人陪。

      Delete
  12. 有有愛魚蛋、燒賣、腸粉?hahaha

    ReplyDelete
  13. 返香港過年氣好好多!
    奶茶好正,返去一定朝朝飲!

    ReplyDelete