Saturday, February 15, 2014

下午茶

呢日朋友們約咗嚟呢間名貴大酒店嘅一百零幾樓飲下午茶,佢哋有所不知,我喺呢邊住咗咁耐,唔係好慣去啲咁名貴嘅地方架。雖然係唔多慣,但都好享受朋友們嘅熱情,坐得舒舒服服,睇住香港景色,傾番夠本。

連啲下午茶點都名貴過人,有燕窩架。不過可能係我唔識欣賞,覺得味道無乜特别。

一把年紀,識得耐嘅朋友都有唔同際遇,難得坐埋一齊,講吓過去,講吓未來,咁就過咗幾十年喇。

34 comments:

  1. 難得返黎,去見識下都好既,主要都係同班老友見下面, 傾下計...呢d地方唔會趕人,又坐得舒服...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無所謂,去邊都得,志在坐得舒服聚吓舊。

      Delete
  2. 係咪覺得個度環境、風景正,但係野食麻麻呢...

    ReplyDelete
  3. 百幾樓, 好似喺飛機望落去咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有落地玻璃,仲清楚過喺飛機望落去。

      Delete
  4. 呢D地方食野, 好多都係俾錢係個景度呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係呀,而家上去邊度嘅眺望塔都要俾錢喇。

      Delete
  5. 呢餐嘅重頭戲係聚舊+友人心意,食咩都其次!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難得朋友們過年放假,約得埋一齊聚吓舊。

      Delete
  6. 我哋呢啲美燦加燦,住得海外耐真係少啲機會喺高級場所出現,我估我依家著住高跟鞋都唔識行喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 絶對認同,我舊年搬屋就掉哂啲高跟鞋喇。

      Delete
  7. 老實講,我都係喜歡平民化一點會坐得自然啲

    ReplyDelete
  8. 來這舒適又貴氣的地方享用下午茶!
    ^ ^ 羨慕 ~

    ReplyDelete
  9. 老友聚舊,有傾不完的話題。

    ReplyDelete
  10. Jackie Green:
    ~朋友好識arrange, 傾計都去到咁靚地方, 傾都傾得舒服啲啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好好坐架,又無人打擾,預咗你哋坐好耐嘛。

      Delete
  11. 真係最享受係聊天聊天聊天, hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老朋友但際遇各不同,傾極都都傾唔完呀。

      Delete
  12. Replies
    1. 聚舊坐得舒適兼有美景,不過嘢食麻麻哋。

      Delete
  13. 呢度環景真係靚 不過食物質數真係一次比一次差。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多人去都可能志在個靚景,不過大酒店食物應該要有水準嘛。

      Delete
  14. It seems at Marriot that tea time.

    ReplyDelete
  15. 因為天際100門票都要$168, 好多人覺得食Tea個景一樣, 扣除天際100個成本, 感覺上Tea Set就平好多 XD
    Ritz Carlton個Chocolate Library Tea Set都幾出名o架, 一生豪一次就夠 :p

    ReplyDelete
  16. 原來如此,離開香港太耐,都唔知有天際100添。

    ReplyDelete