Monday, February 24, 2014

蘭桂坊優閒午餐

見到有網友介紹蘭桂坊Lily & Bloom嘅午市自助餐,呢日約咗個後生女去試吓先。沿住條斜路行上去,後生女話俾我聽佢哋而家嘅蒲點,我亦話俾佢聽以前Disco Disco嘅風光,人生匆匆過,希望佢愛惜青春。

呢個係輕食自助餐,好味凍蝦三文魚沙律我食咗兩碟,所以主菜嘅燒豬腩肉同埋炸雞只食咗些少,仲有即整嘅芝士通心粉,飲埋架啡,呢餐都係128蚊一位,質素唔錯,環境又好,我仲叫後生女第日帶媽咪嚟試吓。

返咗嚟,見網友又去嗰度食晏,話價錢已加到148蚊一位。一加就20蚊咁加,我都發覺呢幾年返香港去親美心或者翠華,啲價錢次次都唔一樣,真難爲各位香港人。

24 comments:

  1. Jackie Green:
    ~而家啲父母都未必同到自己啲仔女, 傾到兩句. 但你同到後生女傾到計, 食到飯. 你應該好開通.
    ~所以, 住係香港啲香港人, 適應力好快. 如果唔係好難係香港生存到.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有時覺得自已唔夠莊重呀,成日同啲後生玩埋一份,嘻嘻。
      可能住喺呢度太耐,唔太習慣樣樣變得咁快。

      Delete
  2. 妳就好啦,去蘭桂坊蒲仲要知"掟"XD
    我對上+唯一一次去已經係97年食咗個好似飛機餐咁嘅set lunch :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係覺得自已係歷史人物喇,八十年代嘅蘭桂坊,唉!
      你去食個set lunch好呀,唔駛夜晚咁烏煙彰氣。

      Delete
  3. 第一碟竟然有Quinoa, 香港地真少見餐廳識用呢樣.
    香港地加價就間間鬥快, 又係慌死執輸行頭, 但加左就唔會再減, 食肆淨係識調整價錢而忽略食物口味..呢個先係留客既主要, 偏偏咁簡單道理好多都唔去重視.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個couscous仲幾好味添喎,唔知係咪鬼佬做厨呢?
      睇新聞翠華又要調整價錢嘞,真係就嚟去茶餐廳都要唸過先。

      Delete
    2. Quinoa 唔同couscous ,一個係藜麥, 一個係小米.2樣我都鐘意.

      Delete
    3. 我見佢細細粒以爲係添,多謝指教。

      Delete
  4. 我咁大個女都未去過蘭桂坊呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次可以去食吓晏,夜晚就唔啱我哋喇,都係蒲嘅地方。

      Delete
  5. 蘭桂坊近我,呢個lunch又唔貴,我去試下先

    ReplyDelete
  6. 佢地唔叫加價, 叫價格調整, 我有次問兜巴星員工, 佢地話調整, 咁幾時調返低呢, 佢即時口啞啞

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都記得唔知麵粉定雞蛋加價,麵飽要加價,但之後商品價格回落,又唔見佢减價噃。

      Delete
  7. 我返香港好少食西餐, 又未去過蘭桂芳。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港啲西餐多數好貴,我都好少食,見呢間平平啲就試吓囉。
      蘭桂芳夜晚係後生嘅蒲點,下次你可以去食晏行吓。

      Delete
  8. 蘭桂芳我臨走前幾年成日會去,對於一個滴酒不沾又唔跳舞嘅我嚟講,係一個幾有趣嘅睇人地方。

    ReplyDelete
  9. 乜你唔飲酒架?
    我後生嗰陣去玩係鍾意跳舞多過飲酒,以前啲人無而家啲咁癲。

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. 咁嘅食物質素同環境,算唔錯嘞。

      Delete