Monday, February 17, 2014

蓮香居

其實我呢兩三年返得香港都好密,但我呢位朋友都仲當我係遊客,呢日佢要同我去蓮香居飲茶,懷舊一吓。

上到去真係同細個去嗰啲茶樓一樣,好多人,要等位,都唔知幾耐未試過企喺人哋後面等人食完埋單,好不容易至有位坐低,叫啲懷舊點心食吓先,有豬肚燒賣,蝦醬鮮魷,我哋兩個人都幾食得,仲要每人食番碗甜品臭草綠豆沙添。

食得飽飽,行吓海味街,坐吓叮叮,又係愉快嘅一日。




26 comments:

  1. 我未去過新嗰間呢。 喺蓮香居啲大包一出啲人會搶,驚呀~~~
    乜依家啲叮叮咁新穎架喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔想食大包,所以無去搶呢。
      我都係新發現有新款叮叮。

      Delete
  2. 我估"點心車"喺北美仲見得多過喺香港,我呢邊都仲有!
    架叮叮咁潮反而無咗叮叮嘅特色:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢度全部都係點心車,唔覺有點心紙。
      叮叮外表仲係一樣咁有特色架!

      Delete
  3. Jackie Green:
    ~其實, 細個時, 去間間茶樓飲茶, 都係要企係人哋後面等位+有人拉點心車周圍走!! 係而家啲茶樓update咗, 蓮香仲keep住, 就變懷舊茶樓!! 不過, 我如果返hk, 都想懷舊下, 食返啲回憶
    ~有豬肚燒賣& 蝦醬鮮魷, 聽到好想食!
    ~我好多年無返hk, 乜而家啲叮叮舒服咗咁多!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細個住嘅屋都拆哂,想懷舊都唔得。有呢啲舊式茶摟,俾返啲回憶,值得一去。
      我都係今次坐到啲新款叮叮呢。

      Delete
  4. 我都鐘意蓮香居,我久唔久都會去個度飲茶

    ReplyDelete
  5. 仲有點心車真少見
    我都好鍾意搭叮叮灬^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢度全部都係點心車。
      我都鍾意,慢慢睇吓嘢幾優閒。

      Delete
  6. 老茶樓, 買少見少.叮叮改咗, 靚好多, 好舒適.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港啲酒樓成日都装修,幾難揾到呢啲咁舊式架喇。
      叮叮係香港特色嚟架。

      Delete
  7. Jackie, 蓮香是在我從前工作的地方附近, 但卻從末去過, , 謝謝你的好介紹 ❣

    我在blogspot 也寫了美妝和護膚的文章 , 歡迎你有空到來探訪。 ^_^
    http://anngo2.blogspot.hk

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝到訪。
      去過你blog喇,多謝美容貼士。

      Delete
  8. 點心車我都唔知幾耐未見過了.

    ReplyDelete