Thursday, February 13, 2014

飲茶

屋企人每個星期日都喺呢度飲茶,有位泊車,老父輪椅出入方便,點心亦唔錯,我呢次喺香港都去咗呢度三次飲茶嘞。

我每次喺香港飲茶,都叫啲我呢道無嘅點心,呢個豬潤腸粉,我三次都有叫,仲有呢個鮑絲撈麵勁好味,呢啲食物,我唸我日日食都唔會厭,不過耐唔耐可以食到,我都好滿足。

呢間酒樓喺荃灣如心廣場,我每次嚟到都會唸起呢個女主人,佢嘅人生真係寫劇本嘅都寫唔出嚟,唔知佢會唔會寧願要一個平淡嘅一生呢?

23 comments:

  1. 呢位女主人都應該無諗過佢既野會俾人爆哂出黎掛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除咗佢位戲劇性情人以外,佢老公俾人綁架揾唔返都好凄凉。

      Delete
  2. 香港的點心真係睇到流晒口水!好想食豬潤腸呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 豬潤腸我呢度無吖嘛,食番佢夠本。

      Delete
  3. 希望佢人生最後嗰幾年係過得開心架啦。
    返親香港去食粥我哋都叫豬潤腸,呢度無得食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩佢走咗唔知發生乜嘢事,唔係實激到嘔血。
      我會叫腰潤粥,哎吔,今次無食到添。

      Delete
  4. Replies
    1. 係湯渣,萬壽果木瓜雪耳煲豬展。嗰日有個套餐,例湯同埋鮑絲撈麵。

      Delete
  5. Jackie Green:
    ~方便又就腳嘅酒樓, 你屋企人, 真係日日去都得.
    ~豬潤腸---好特別!! 我食粥, 就好鐘意豬潤粥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日日去就唔得,要返工嘛。香港唔係好多地方可以停低部車,慢慢幫輪椅乘客上落,而家幫襯呢間,係鍾意佢有停車場,慢慢上落都得。
      我鍾意食腰潤粥呀。

      Delete
  6. 同妳一樣,我都鍾意食內臓 ^^
    有次搵新星食流沙包經過如心廣場都諗起佢嘅"傳奇"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 牛雜你啱唔啱呀?我最鍾意一串串嗰啲牛肺牛榜。
      起兩座樓手拖手,佢都係一個鍾意有人愛嘅女人呀。

      Delete
  7. 原來你飛返香港過年, 而我成年最唔鐘意就係農曆年, 有可能一定閃左去XXD\

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多年無喺香港過年,都係同屋企人朋友飲飲食食。住喺香港,好多人都趁有幾日假期出去玩吓,好彩你今年去澳洲,如果去日本撞啱大風雪就掃興喇。

      Delete
    2. 日本依家請我都唔會去 ! 找C咩XXD

      Delete
    3. 唔醒起你唔啱架嘢添。

      Delete
  8. 豬潤腸粉,都好少酒樓有架。

    ReplyDelete