Saturday, February 22, 2014

團購中伏

難得今次返香港有十日咁多,揾啲嘢玩吓至得。網上見到有一個整蛋糕班團購,喺我未走前有一堂美其名情人節黑朱古力蛋糕,姨甥女又肯陪我去,就報咗名。從未去過乜嘢學整嘢食嘅班,成日都係喺網上跟人整,有時成功,也有失敗,所以今次都滿心期待學吓嘢。

老遠跑到去觀塘,課室喺工廠大厦,我又嚟一番懷緬嘞,細個住喺呢區,暑假工就係喺呢啲工廠大厦番工,物換星移,估唔呢啲工廠大厦仲存在。

入到去,課室坐滿人,睇見檯上嘅工具已覺唔多妥,海綿蛋糕已經整好,放喺心型模裏面,我哋全晚只負責把糖同埋忌廉打發好,跟住加入佢哋煲熔咗嘅朱古力,倒入個模就完成,跟住佢話蛋糕要放入雪柜四十五分鐘雪硬,全部人可以自由活動。我同姨甥女去咗APM行吓街食吓嘢,返到課室蛋糕仲未得,佢哋話今晚蛋糕太多,所以要耐啲喎。

等到夜晚成十點幾,終於等到個蛋糕,我哋求求其其灑上朱古力粉,放三塊朱古力喺面就完成,趕住走喇,浪費一晚時間,真混吉。

31 comments:

  1. 香港地好多所謂開班教人都係明昆 !
    d人本身都係半桶水都夠膽開班,純屬發錢寒.
    好多次都見人地係網上投訴呢類整餅班把鬼, 全部半成品,完全學唔到野..咁樣自己去餅店買個清蛋糕返黎整色整水都得啦,使鬼交學費俾呢d堂賺.以後唔好再去啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔係唸住學啲乜嘢複雜嘢,但居然乜都無學到。開得班都希望人哋學到嘢啩!以後都係自已睇YouTube好過。

      Delete
  2. 吖吔,唯有當買個機會去懷舊觀塘啦!
    有無幫熟悉嘅地方影下相相呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夜晚黑嗎嗎,無影到相呀,不過喺地鐵站望出去都認得以前啲地方。

      Delete
  3. 呢個班真係好搵笨喎, 我都係觀塘參加過一堂過既烹飪班, 其實佢地係賣野為主架

    ReplyDelete
  4. 其實佢可以利手那空檔,教做海錦蛋糕呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,海綿蛋糕雖然唔係難,或者有人未整過呢。

      Delete
  5. Replies
    1. 我同我姨甥女都係咁安慰自已,不過就嘥咗成晚時間。

      Delete
  6. 簡直比人揾笨!
    好在你講講啫!多謝提醒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩仲有個蛋糕食吓,無下次喇。

      Delete
  7. 簡直比人揾笨!
    好在你講講啫!多謝提醒!

    ReplyDelete
  8. 咁都得!真係教得好hea吓喎 ~  

    ReplyDelete
  9. 都幾搵笨,留系課室咪得半小時,
    好彩仲有個蛋糕有冇食譜,
    每位用咗幾多錢
    教得就要預學生系嘜都吾個識
    好彩我以前學吾系咁 2.5小時有多冇小,問題任問,好彩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 打好忌廉加埋朱古力漿真係半個小時咋,等咗個幾鐘頭等個餅凍。
      有食譜,下次等我整先。
      $168一位,我唔係住喺香港,唔知呢個價錢係咪太低,所以貨不對辦?

      Delete
    2. 我想團購價168是合理價,系佢課不對辦,純粹買蛋糕
      上一堂約300-400看覆雜程度
      我學600.00四堂每月不同款式蛋糕就細個D 4-5寸

      Delete
    3. 多謝你嘅答覆,有機會再學時要睇清楚。

      Delete
  10. Replies
    1. 好彩有姨甥女陪,同我傾吓行吓唧。

      Delete
  11. 團購多數搵笨, 正價有時都會中伏, 仲要唔平的, 而家都唔敢亂試 T_T

    ReplyDelete
  12. 下次咪攪我,嘥時間嘛。

    ReplyDelete