Sunday, February 16, 2014

帝玉庭

呢晚有另一班朋友約食飯,選點在沙田帝都酒店帝玉庭,我喺沙田火車站落車,上到去新城市廣場,人頭湧湧,指示又差,搵嚟揾去又要問人,真係唔認美燦都唔得。

朋友好似同餐廳個個都好熟絡,連大厨都行埋嚟傾吓計,又送咗好多甜品生果,蛋白杏仁茶食到個個讃不停口,水晶飽有奶黄同埋紅豆兩款口味,食到尾聲,無影相添。

前菜係好似木耳百合啩,有青芥辣味,非常開胃。朋友話呢度嘅义燒好出名,一食入口,即刻溶化,名不虚傳,攪到我唸起自已整嘅义燒,以爲都幾好味,而家覺得似柴皮。另一個朋友話要預訂嘅莱係黑豚豬金菇卷,味道亦唔錯。羊腩煲同埋勝瓜番茄魚腐煲全部都好食,滷水拼盤更加唔駛講,鵝片鬆化,大腸墨魚片都係我餓咗好耐嘅至愛。

多謝朋友安排,又食得满意,又有得聚舊吹水,如果唔係過年返香港,都未必有咁多飯局呢。



22 comments:

  1. 聽你形容已經覺肚餓啦.

    ReplyDelete
  2. 新城市幾乎唔去,超勁多人!
    識得人,唔止有好嘢食,仲大把嘢送^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺九龍塘轉車時有啲打到嚟嘅感覺呀!

      Delete
  3. 妳去到沙田時係咪覺得超多人呢?真係好怕火車站個邊

    ReplyDelete
  4. 潮州滷水併盤,呢度真係食唔到!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係唔覺有潮洲菜,我去唐人街波記當食咗滷味架喇。

      Delete
  5. Replies
    1. 我嗰晚食飯啲朋友全部都係沙田友,所以佢哋係熟客。

      Delete
  6. 我都記得出咗火車站要"鼓起勇氣"至可以逼入到新城市廣場!
    個滷水拼盤啱我呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最弊上到去新城市廣場仲要揾酒店入口,成個大鄉里咁。
      滷水拼盤又有内臓,啱哂你我。

      Delete
  7. 呢度我都幾經常黎, 但覺得唔係太好食, 又貴
    最大好處係經常有位

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得好好食架嘞,我呢度連潮洲菜都冇架。

      Delete
  8. 真係要好大勇氣先可以湧入商場!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇嚟我單人匹馬揾到間酒樓都幾叻噃!!

      Delete
  9. 我好鍾意食羊腩煲, 只有冬季回香港才有得食咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解呀?無羊腩賣?定太熱唔食羊腩呀?

      Delete
  10. 沙田區已經系强國人的聚點喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以爲銅鑼灣尖沙咀係咋,原來沙田都係。

      Delete