Saturday, March 8, 2014

飛機餐

年紀大,骨頭硬,要坐十幾個鐘頭飛機返香港都幾辛苦,好彩我搵到份工可以有免費機票,如果有空位,仲可以坐商務客位。我安慰自已,人工低唔緊要喇,我一家三口一年坐幾次商務客位來回香港,如果計呢筆錢在内,我好高人工嘞。
由紐約飛東京,今次我揀咗日本餐,味道還可以,相信唔可以同亞洲嘅航空公司比較嘞。中途仲有巴馬火腿芝士小食,早餐就腸仔奄列。我通常喺飛機上睇兩套戲,瞓幾個鐘,食足三餐,好快就到東京架喇。轉機去香港時又食多一餐,不過我到咗香港之後,無論係我哥或者姐夫接機,佢哋都會同我去買番碗牛雜河至車我返屋企架。
過年期間碰上日本大風雪,我唔想經東京返紐約,費事上唔到機就麻煩,就買咗張員工票坐港龍飛上海,喺上海再坐自已公司飛機直飛美國。坐港龍,梗係經濟倉喇,不過飛機餐就啱哂我,有燒賣,蘿蔔糕,珍珠雞,喺飛機有點心食,幾開心呀。

26 comments:

  1. 免費商務位, 真係恨死隔籬咯.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好恨呀,你人工高比錢買飛一樣咋。

      Delete
  2. 你橫掂都經上海, 點解唔停返幾日玩下又食下上海野呀...港龍既膳食不嬲都唔錯, 尤其佢依家同國泰聯合左就更多款...韓航都唔錯呀....有好地道既拌飯食^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 臨時决定經上海走,住喺上海啲朋友都唔喺度,下次再經上海至得。
      港龍飛機餐真唔錯,上次我喺首爾返香港,上唔到班國泰機,無緣食佢嘅飛機餐添。

      Delete
  3. 坐商務真係"零舍不同",瞓個覺都甜D!
    記得細個時阿爸成日話港龍係天上有地下無--->指佢得一架機飛咗上去就無第二架喺陸上,好無聊,但好攪笑 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 飲番杯紅酒,仲好瞓呀!
      我估你都有好多你阿爸啲幽默真傳。

      Delete
  4. 我坐長途機全程都眼光光, 不過有時我都扮下瞓架, 尤其是隔離個位唔識既好想講野

    ReplyDelete
  5. 我好享受搭飛機架, 睇戲打機打到唔想落機。 如果有免費機票當然更開心!
    飛機餐有珍珠雞,比我實笑出聲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰日我見到啲蘿蔔糕都由心笑出嚟,你知我哋呢度就算坐五個鐘飛西岸都喺俾兩塊餅乾咋。

      Delete
  6. 港龍的飛機餐算是數一數二好吃的,比國泰的餐有誠意。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都估唔到原來飛機餐都幾好食。

      Delete
  7. 我一諗到要坐十幾個小時回家探望家人就打冷震, eek !

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. 我成日返架,試過得四日都返。

      Delete
  9. 有免費機票,飛多幾次都唔緊要。

    ReplyDelete
  10. 嘩,頭等既飛機餐果然正好多丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最想試吓國泰嘅頭等飛機餐,不過無咁嘅機會喇。

      Delete
  11. 係咪我要求高呢? 我覺得個頭等日本餐個樣好唔得喎... (以頭等嚟講)....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 美國航空公司係咁上下喇,所以就算國泰貴咁多,好多香港人都係要坐國泰,唔坐美國啲公司。

      Delete
  12. Jackie
    ~我覺飛機餐已經進步咗好多!!
    ~其實, 我都鐘意食, 但我坐飛機, 唔係太要求食個方面, 我反而想我自己和行李, 全部整整齊齊,好安全咁到達目的地. 飛機啲人又係正正經經, 我就happy!! 但當然有啲好嘅野食, 會係bonus 啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唸北美嘅人對飛機餐要求唔大,好多時根本無飛機餐添,不過亞洲嘅航空公司就好注重飛機餐,我有冇飛機餐都冇問題,因爲我冇俾錢,哈哈。

      Delete