Tuesday, March 18, 2014

宜家

呢日又係閒日去行街,唔駛同人逼。宜家傢俬全世界都有,不過係呢度就行得好舒服,未去過香港嗰間,相信唔會好大間,上海呢,聽講有好多人喺店内瞓覺呢。

雖然明知宜家嘅傢俬質量一般,但每次睇見佢嘅設計都覺得好吸引,呢日我就買咗個鞋櫃同埋啲濕碎用品,另外買咗每次嚟必買嘅肉丸。

又喺度食埋個晏,有St Patrick's Day餐喎,不過我哋喺屋企食咗喇,我揀咗三文魚卷,寶貝仔就要肉丸,話好耐冇食過喎。

28 comments:

  1. 我見過上海同香港既宜家內都有人大覺瞓.
    同埋香港好多小情侶或一家大細, 好鐘意霸佔示範區既廳, 攤坐梳化係度打機, 煲埋劇都唔肯走人..好似無家可歸咁.
    依家宜家多左d野食...不過總係必食肉丸^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吓,煲埋劇都得?咁有冇人帶埋外賣坐响飯廳食呀?

      Delete
    2. 有見過d怪獸港媽係度開奶餵B.當正自己屋企咁架..隨便坐,夠鐘餵奶XXD

      Delete
    3. 兩頭住家喎,宜家栅門至番自已屋企,悭好多電費噃,哈哈。

      Delete
  2. Jackie Green
    -我每次去宜家, 都希望自己將來嘅屋企, 有一達, 好似宜家嘅設計格局. 好舒服.
    -你仔仔咁大個, 都倍你出街, 真好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你第日搬出去住就可以夢想實玩喇。
      我個仔返嚟放假一個星期,都有一半時間陪吓我哋,我好滿意架喇。

      Delete
  3. 我呢邊宜家唔見有人瞓覺喎, 但餐廳就超多人囉.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 瞓覺嘅都係强國人呀,未入侵到星加坡呢。

      Delete
  4. 我家小朋友最鍾意宜家的肉丸同hot dog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個仔都係,所以耐唔耐都去逛吓。

      Delete
  5. 雖然全世界都有,不過香港一定細好多,係外國真係超好行

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港啲租咁貴,我都唔敢想像宜家係細成點,喺呢邊真係超好行架。

      Delete
  6. 阿 GREEN 你去 LONG ISLAND 嗰間?
    我竟然未食過宜家肉丸呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,喺Hicksville, 離Queens唔係好遠咋。
      肉丸好食架,你要唔要我攞俾你試吓?

      Delete
  7. 你去邊間?咁少人既??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去長島嗰間,閒日無乜人,超好行。

      Delete
  8. 我覺得宜家的傢私都唔係咁差。設計很實用呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有張coffee table 用咗十幾年,仲用緊呢。不過有啲唔係實木嘅就唔夠實淨,一分錢一分貨。
      好鍾意佢啲設計。

      Delete
  9. 香港宜家係電視賣廣告, 成日話用佢地D野, 收納攪掂哂, 其實都係睇人執唔執野啫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢啲設計又確係唔錯。如果唔執嘢嘅人,佢哋唔需要宜家,佢哋需要工人,哈哈。

      Delete
  10. 示範區每個都好大咁喎. 我呢邊同HK差唔多.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係個個都咁大架,仲要客廳飯廳厨房厠所睡房各有十幾個示範區,乜你嗰度都似香港冇地方?

      Delete
  11. 比個讚妳個寶貝仔,直係好孝順呀!
    話時話,我去親都係食雪糕,未食過肉丸,揾次試下先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我對細路無乜要求,佢肯陪我哋,我當賺咗喇。
      你可以繼續食雪糕,買包肉丸番屋企幾時食都得。

      Delete
  12. 我以前都喜歡行宜家,現在好似冇咁好行。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲係鍾意行,唔買家居用品都可買食物。

      Delete
  13. 強國人就是有本事把ikea變成自己的家一樣!
    公德心排第尾!

    ReplyDelete