Sunday, March 16, 2014

應節晚餐

聽日係St Patrick's Day, 今晚煮咗應節晚餐,龍蝦湯同牛肉都係前幾日喺Costco買,牛肉有埋香料,慢煮幾個鐘頭,最後半個鐘頭放埋椰菜紅蘿蔔就攪掂,無落薯仔喇,怕太多嘢食唔哂。而呢個 Irish soda bread 就自己整,上網揾食譜見幾易整,就試下玩,有人教用KA就唔駛自已搓,我梗跟喇,唔想搓到手軟嘛。

本來想整埋Irish cream cheesecake, 但我呢啲厨房低班馬,半日邊攪得咁多嘢,求其整個薑汁撞奶做甜品就算喇。

一年一度嘅應節晚餐,人人都滿意。

29 comments:

  1. 都好豐富啦...有冇整頂綠帽戴下咁呢.wakakakaka~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇綠帽呀,剩係著件綠色衫頂住檔咋。

      Delete
  2. 好有心機喎!牛肉個樣勁粉嫩,正!
    印象中我從來無慶祝過,不過high school時會記得穿綠色衫,因為唔想比人pinch XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個仔返咗嚟放假,咪整啲嘢嚟玩吓囉。個牛肉整咗三四個鐘頭,好淋好味呀。

      Delete
  3. everything looks so tasty! I love the egg white custard!

    ReplyDelete
  4. 我喺 parkmark 買 $1.78 一磅咋!不過唔知點解無香料,要自己落。
    勁呀阿 Green ,soda bread 都自己整。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實Costco啲嘢唔係平,我以前成曰去Pathmark, 而家新屋附近得Western Beef咋。
      Soda Bread 好易整,我整啲嘢都係零難度架。

      Delete
  5. 笑話一則: 星期日欖球場, 法國vs愛爾蘭, 法國隊輸左, 我家中有人話, 因為黎緊係 Saint Patrick's Day, 所以專登俾佢地win呀, 賴地硬實例一則

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁愛爾蘭隊咪一年只可以贏法國一次?

      Delete
  6. Irish soda bread用乜soda架??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有 baking soda, 唔知個名係咪咁嚟喎。

      Delete
  7. Jackie Green:
    ~你唔係低班馬, 半日有full meal. 好得. 我鐘意你整個soda bread!!
    ~個薑汁撞奶係咪個新蒸爐整??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新鮮焗起嘅包零啥好食,我都係第一次整 soda bread 咋。
      薑汁撞奶唔駛蒸架,煲熱啲奶倒入薑汁度就得架喇,不過我今晚就用咗個蒸爐嚟蒸魚。

      Delete
  8. 好吃的晚餐,我喜歡corned beef,很惹味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. corned beef 好好食,今朝我仲用嚟整奄列做早餐添。

      Delete
  9. 你點會系低班馬呀,美味的一餐!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flora 你肯教吓我,我就有升班機會,哈哈!

      Delete
  10. 我好耐無食過....無時間煮就真!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你凑兩個咁細嘅又要返工,邊有時間煮吖。不過時間過得好快架,你要加油加油。

      Delete
  11. 呢餐好吸引呀. 我呢邊無人提St. Patrick's Day, 我上網先知咋.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺紐約好多人種,種種人都有自已嘅節日,多元文化,幾好玩架。

      Delete
  12. 我同仔仔好鍾意St Patrick's Day 嘅 corned beef 㗎,妹妹講已經買左幾舊放冰箱,等我帶回家, kekekee!

    ReplyDelete
  13. corned beef 都幾好食,搭埋飛機去星加坡就更加好食添,哈哈。

    ReplyDelete