Tuesday, March 11, 2014

偷得浮生

呢日同朋友去Costco行吓街,週末嚟呢度係水泄不通,我哋閒日嚟就可以慢慢睇吓呢樣,睇吓嗰樣。Costco係大型貨倉,樣樣貨品都好大份,價錢相對便宜,不過呢度行會員制,每年要俾會費,我以前入過會,但我哋一家三口,點用得咁多嘢,後來都冇再入會,如果我想嚟,就約埋係會員嘅朋友嚟就得喇,我好多朋友都鐘意嚟呢度架。
呢度乜都有得賣,好多時仲有新貨介紹,係好吸引人,次次入到嚟,就算點忍手,點都會買到一二百蚊嘅嘢,如果唔忍手,都唔知點算,真係乜都有,睇吓萬萬聲嘅鑽石都係隨便放喺度咋。
下星期係 St Patrick's Day, 有好多應節食品,我就買咗 corned beef, 好易整架。
行完街,去咗食鐵板燒,佢哋鍾意玩吓火,或者用洋葱整火山,細路睇見就最開心。我同朋友就至在傾吓講吓,渡過愉快嘅一日。

27 comments:

  1. 行呢度最好既kill time 方式...牛仔粒正正^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時間慢慢行吓睇吓幾好架。
      牛仔粒幾好味,洋葱仲正。

      Delete
  2. 同朋友一齊嚟,可以share大pack既物品!
    火焰洋蔥好得意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,有啲嘢我哋會分,買太大份用極都用唔完。
      火焰洋葱你都啱呀?

      Delete
  3. 我去淨係去過BOSTON啲COSTCO咋。去親都好興奮,大鄉里一名。
    好味呀~~~食鐵板燒個廚師有無懶好笑?佢哋啲GAG超爛,我寧願齋食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日去都好興奮架,又好試食。
      鐵板燒厨師真係個個都係咁,我影火焰相佢都整多次叫我影多相。

      Delete
  4. 我地都有 COSTCO, 我會買泰國米和日本豉油,以前會常買牛肉和三文魚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我必買係五蚊一隻嘅燒雞,煉奶同埋橄欖油。

      Delete
  5. 行咁大型的貨倉好開心丫,我鐘意行架啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 閒日無咁多人,好好行,又多試食。

      Delete
  6. 行呢D場真係可以玩足一日

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋剩係行上晝,都未行得哂,要行哂真係要成日。

      Delete
  7. 唔講都唔知St Patrick's Day soon.

    ReplyDelete
  8. 以前為咗灑相入Costco,後來連相都唔洗哂都取消埋,我哋得兩個人,又係用唔著佢哋D大件頭貨色!
    同朋友輕輕鬆鬆行街食飯,咁樣嘅假期夠哂盡興啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鍾意有一曰閒日放假,可以輕鬆同朋友行街食飯,唔駛同人逼呢。

      Delete
  9. 真係包羅萬有,入到去想唔使$$都幾難。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我唔再入會喇,成日去真係唔得掂。

      Delete
  10. Jackie Green:
    ~我剛剛移民黎加拿大, 好鐘意同屋企去costco, 真係行一日都得!! 我仲記得Costco 好多試食灘位, 真係可以試到飽!!哈哈~~ 而且, 我娘家一家七口, costco啲份稱量岩我娘家. 以前, 父母返香港好密, 父母通常會係costco 一次過買晒所需品比我哋五姐妹用.
    ~St Patrick's Day有party 呀?? 你好應節!!
    ~你閒日放假, 有時我都覺好舒服. weekend 一出街, 真係好迫.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家你喺Brian屋企都有幾個人,可以去入貨呀。
      St Patrick's Day 我冇party, 不過個仔返咗嚟放假,乘機煮啲應節嘢。
      我鐘意放星期日星期一,有一日閒日可以輕鬆啲,又可以處理日常瑣事。

      Delete
  11. 我愛行呢啲咁大嘅超市呢!
    貨品包羅萬有,一個地方可買晒所需用品。
    哈哈...相比...香港嘅係super small market!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間咁多選擇,有時會買得太多呢。
      唸起香港有啲超市真係超級細,轉個彎都撞到人。

      Delete
  12. 我以為只係大超市咋, 連鑽石都有得賣咁誇張!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 乜都有架,電腦電器傢俬衣服鞋襪都有,不過唔知有冇人去買鑽石呢?

      Delete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete