Wednesday, March 26, 2014

食在温哥華

老友從中國嚟温哥華探望兒子,叫我飛過嚟聚吓舊,幾十年朋友,當然奉陪。

一落飛機就去飲茶,我望吓啲價錢,一碟點心要五,六蚊,好貴呢!夜晚食日本餐,好正噃,象拔蚌刺身鮮味十足,牛肉刺身好掂,其他魚生件件肥美,同我喺大蘋果食嘅係兩回事。食完飯,我哋三人組去咗賭場,飲多兩杯,又重温過去廾幾年我哋喺各個賭場嘅戰績,年紀大咗,我發覺自已成日想當年,想唔認老都唔得。離開賭場,仲要去宵夜,真係玩到唔想瞓覺。

二十幾年前嘅一個三月天,我就係攞住兩隻喼,一個人移民到櫻花盛開嘅温哥華。


33 comments:

  1. 溫哥華浄係香港去既大廚都唔少,真係大把好嘢食呀!
    睇返今日既港地,當年既抉擇冇錯呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺温哥華住一年都未食得完哟好嘢呀!
      當年後生無唸得咁複雜,胆粗粗就走咗出嚟。

      Delete
  2. 好多人都話溫哥華D點心仲好味過香港架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 温哥華多倫多都多香港移民,點心做得好好。

      Delete
  3. 好朋友聚舊真開心,
    有美食伴住想當年特别好沫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老友聚舊又有美食,佢哋一叫我就馬上飛過去。

      Delete
  4. 原來green係溫哥華? 點解我成日覺得你係NY既????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu 你冇攪錯,我係住喺紐約,今次去温哥華探朋友呀。

      Delete
  5. 溫哥華生活指數係高啲,無辦法,有錢人多又俾得起。不過貴得嚟質素好就起碼食得開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我住喺温哥華嘅朋友多數都俾得起,亦唔介意俾,因前温哥華真係一個好好住嘅地方。

      Delete
  6. 原來阿GREEN之前由加拿大嚟美國。
    溫哥華食嘢真係無得彈,羨慕呀~~~
    我十年前就開始想當年,成日張以前喺香港嘅生活掛喺口邊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我係複雜個案嚟架,住過温哥華,又去咗多倫多,再過嚟紐約。
      我得兩日咋,未食夠呀。
      我次次見老朋友,大家又由頭再講以前嘅嘢,講極都咁好興緻。

      Delete
  7. Replies
    1. 係温哥華貴,我住响紐約唔係好貴。

      Delete
  8. Replies
    1. 所以朋友一叫到我就馬上飛過嚟,真爲食。

      Delete
  9. 二十幾年前嘅小朋友我估攞唔到兩隻喼喎. 哈哈.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔止兩隻喼,仲有個樂聲牌電飯煲添呀。
      我都想我係小朋友呢,王子。

      Delete
  10. Jackie:
    ~又會黎得咁突然. 黎咗溫哥華
    ~太喜歡你份工作啦!! 其實, 我兒時(6歲)就係夢想好似你咁. 喜歡變去邊度, 就即時去邊度見朋友or 至親. 但apply 好多次, 都無音訊, 做了別一行.
    ~你都食咗幾多嘢喎!! 最開心, 可以同朋友一齊食, 一齊顛. 你又可以順度欣賞櫻花.
    ~你當年, 由溫哥華---多倫多---再去到大蘋果. 你搬了好多次, 搬一次,我已經覺唔容易啦!! 當時移民黎溫時, 你仔仔出世未??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 得兩日咋,都係臨時話去就去。
      我份工都係無心插柳,初初入行時都唔知可以咁樣飛嘅。
      一日就食咗咁多喇,你講得啱,我哋一齊食,一齊顛,好開心。
      我呢度凍咗咁耐,睇見啲櫻花特别興奮。
      我一個人移民加拿大,後來識咗我老公先至搬嚟大蘋果結婚生仔架。

      Delete
  11. 同妳又多樣嘢似,不過次序同地點唔完全一樣囉!我喺LA去溫哥華,再去多倫多。若果有機會,我其實好想搬返落美國!
    Vancouver嘅美食真係不得了,不過物價就真係貴過Toronto好多,但我以為NY會更貴添!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw,我廿幾年前都係有兩隻喼,家姐返香港探我時先幫我拎一隻裝被,我自己去嗰隻裝衫!XD

      Delete
    2. 係咩,你想番LA呀?嫌多倫多凍得滯?
      多倫多都好多美食,又無温哥華咁貴。紐約可以好貴,但飲茶食中餐都唔貴,但一分錢一分貨,梗係無你哋嗰啲咁精緻。

      Delete
    3. 一來凍,二來有先入為主嘅情意結,一直都鍾意喺美國吃喝玩樂嘅好日子!

      Delete
  12. 温哥華的港式飲茶是極品。
    兩年前去温哥華,朋友带我們去那間叫龍皇鮑翅的,很精緻好吃,很道地的港式點心口味。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我朋友都有提過龍皇鮑翅,但我今次得兩日,冇去到。

      Delete
  13. 溫哥華差不多係我嘅第三個家,記得卅幾年前,我家人會揸車四個小時去溫哥華食飯買餸㗎,當時還未有Richmond. XD !

    ReplyDelete
  14. 嘩,仲未有Richmond呀?估唔到三十幾年就變成咁,我叫呢啲做無中生有。

    ReplyDelete
  15. 你一個一移民温哥華? 我都係廿幾年前過嚟新加坡讀書.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,一個人去温哥華,揾唔到嘢做,半年後搬咗去多倫多。

      Delete
  16. 你同你老公真係千里姻緣一線牽,哈哈。

    ReplyDelete