Sunday, March 23, 2014

一人一爐

眨吓眼一個星期假期要結束嘞,寶貝仔今日就返番去學校。噚晚佢話想打邊爐,但我要返工,唔得閒買材料,咁不如出街食喇。不過呢度無乜火煱店,上網搵到呢間,就即管試吓。

呢間係台式涮涮鍋,同港式唔係好同,一坐低就每人一盒蔬菜粉絲丸丸放在面前,跟住就點肉類海鮮主菜,另外有好多單點材料,我哋仲食咗台式刨冰添。

呢間餐廳地方夠大,坐得舒服,不過我都係鍾意係屋企打邊爐多啲。

24 comments:

  1. 在家可以慢慢食,覺得舒服啲

    ReplyDelete
  2. 人多响屋企好啲, 自由啲咁, 但少人就出去食方便, 人少少要買料都好麻煩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我屋企人少,每次打邊爐多數食兩日。

      Delete
  3. 我幾乎一定係屋企打邊邊...梗係認住出邊d野食唔夠乾淨...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我喺呢度都係第一次出街打邊爐,都係喺屋企打正得多。

      Delete
  4. 我鍾意喺屋企打係因為平好多咋。除非係任食,如果唔係出去打邊爐好貴。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個仔都話有一間任食,啤酒任飲,不過地方就唔企理,所以我唔制。

      Delete
  5. Replies
    1. 多啲人圍埋烚吓烚吓好熱鬧,牛羊我都啱呢!

      Delete
  6. 我唔鍾意一人一爐,總係覺得水太少,滾得唔盡興!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一人一爐冇咗大家圍埋烚吓烚吓嗰種氣氛。

      Delete
  7. Replies
    1. 法拉盛以前都好多台灣人住架。

      Delete
  8. Jackie Green:
    ~出街打邊爐, 最緊要地方衛生. 因為生嘅食物處理唔好. 好容易唔舒服
    ~最後有碗鉋冰, 食完熱辣辣嘅邊爐, 最岩食

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係係屋企打邊爐比較放心。
      台式刨冰好好味,正架。

      Delete
  9. "一人一鍋樂趣多"喎!下次阿仔返嚟之前咪可以預先準備囉!
    咦,我無諗過妳嗰邊會唔多打邊爐嘅餐廳添!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就算打開yelp,都好似得一兩間火煱店咋。

      Delete
  10. 食物都幾企理呀!
    係屋企食當然係最好最舒服的!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間睇起嚟都算企理,加上好多人去,相信食物都可保持新鮮吧。

      Delete
  11. 最後一幅是紅豆雪糕嗎? 很誘人.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係台式刨冰,有好多配料可選擇,我哋揀咗紅豆燒仙草煉奶,又幾似紅豆冰喎。

      Delete
  12. 簡中出下去打邊爐,都唔錯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 趕唔切買嘢,出去打邊爐都好,不過我呢度無乜幾間火煱店可以揀。

      Delete