Friday, November 29, 2013

黑色星期五

我從未去過感恩節後嘅 Black Friday Shopping, 有朋友去過,揾車位都揾成個鐘,而且我好多時星期五都要返工,所以無乜興趣星期四半夜三更去趁熱鬧。

琴晚响面書有人寫呢個 stand mixer 有幾平,咁我一直都想買呢部嘢,就跟著佢講,上網買咗喇!連埋税同郵費300蚊,不過 Kohl's 有75蚊代用券俾番我,另外 KitchenAid 有50蚊回贈,應該好抵喇!希望以後用得著,唔好放喺厨房做装飾品。

26 comments:

  1. 你買BB藍?我都有諗過買,但以我超懶可能只會用一兩次,都係慳翻算。

    ReplyDelete
  2. 係呀,我買咗呢隻色,幾靚。
    我都幾鍾意整嘢食架,希望用得著喇。

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 好多人都係用呢個牌子,有啲信心。

      Delete
  4. 個色好靚呀! 我早兩日都去咗outlet買咗個煲,不過,我自己都唔知幾時會用,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有幾隻色都好靚,好難决定。
      你幾時用個煲煮返個靚餸就話比我哋知喇!

      Delete
  5. Replies
    1. 網上資料都話呢個價錢係未見過咁平喎。

      Delete
  6. 迫唔迫呀?
    個TIFFANY藍好靚呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lala, 我上網買咋,無去同人迫。
      我都覺得呢隻藍色好靚。

      Delete
  7. Replies
    1. 減咗價再九折再八五折再送代用券再有回贈,真係平。

      Delete
  8. 扣除晒好抵喎,粉藍色好靚靚,
    部機好有用架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望用多啲部機,等佢有齊外在美,内在美喇!

      Delete
  9. Replies
    1. 見你成日整麵包,我仲想買埋麵包機呀。

      Delete
  10. 你講得好啱,呢隻色英文叫ice blue。

    ReplyDelete
  11. That's a very very good price. It's very useful and I have its Heavy Duty model.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你成日都有大製作,梗要專業型號喇!

      Delete
  12. 好抵呀, 個顏色又捤靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該呢兩日收貨,睇吓件貨有冇張相咁靚先。

      Delete
  13. 嘩, 好抵呀! 我嗰部呢邊買, 要成七百幾蚊坡紙呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 星加坡啲嘢好貴啊!美國係購物天堂嚟架。

      Delete
  14. 我真係得個恨字,有錢都無得買,家中沒位置放呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢部嘢又真係好大份,你咁叻整蛋糕梗想要呢份玩具喇。

      Delete