Friday, November 1, 2013

繼續大閘蟹

之前一晚玩得太開心,呢日一早起身去飲茶,去咗間叫龍鳳嘅餐廳,我哋坐喺出面,秋風輕吹,環境一流,但點心味道仍未及得香港。

下畫我哋去咗世博,睇吓清明上河圖,又坐咗地鐵,去外灘Hotel Indigo 飲杯嘢,睇吓夜景。

夜晚我哋又食大閘蟹,今次飯局係喺新天地一間西餐廳嘅角落,爲我哋下厨嘅係餐廳老板嘅家厨,所以我哋點咗啲好家常嘅小菜,唔好睇嗰碟黑麻麻以爲係乜嘢,好好食嘅葱油雞呢架,啲洋葱香到不得了,隻雞又滑到不得了。

我哋每人都要一公一乸嘅大閘蟹,食完一隻再蒸一隻,一邊飲住紹興酒,一邊懷緬以前青春歲月,傾極都傾唔完。







8 comments:

  1. 我就覺得係嘞,尤其是咁多年都無食過 :-)

    ReplyDelete
  2. 啲蟹多唔多糕呀?
    啲小菜望落都知好夠鑊氣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多羔架!
      小菜好有水準,好正。

      Delete
  3. 你朋友一定識好多人,要家廚出手唔係係人都得呢!

    我對啲小菜興趣大過蟹。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我朋友廾幾年都喺上海,所以都識好多人。

      我好鍾意食蟹,不過食咗咁多餐蟹,睇見啲豆腐,苦瓜好開心。

      Delete