Thursday, November 21, 2013

越洋購物

相信有唔少人都鍾意濕平,呢個真係老幼咸宜,豐儉由人嘅玩意。以前香港係購物天堂,但呢幾年香港啲嘢貴咗好多,而美國呢十幾廾年又流行outlet, 如果唔係要追住流行款式,好多時都會搵到又平又靚嘅嘢。

我住喺呢度咁耐,去 outlet 濕平已經唔再係我杯茶,不過每年總有唔少親戚朋友嚟紐約玩或者出差,去濕平已經係指定節目,個個都買到興高采烈,滿載而歸。

妹夫喺暑假時候嚟過出差,路經麥迪遜大道,睇見 J Crew 有樣板展銷,佢從未去過,約我第二日去行吓。其實喺曼克頓,好多時都有樣板展銷,我上個星期至有朋友問我要唔要 Ralph Lauren 樣板展銷嘅入場券,唔去喇,一來要返工,二來要出城咁遠,三來人到中年,著乜都唔好睇,失去咗買衫嘅興趣好耐嘞。

講番 J Crew 樣板展銷先,去到嗰日原來係最後一日,全部再半價,不過好多人,要排隊,我同妹夫買杯嘢飲,傾吓偈,排咗半個鐘頭就入到去喇。揀咗啲裙同埋鞋俾我細妹,馬上 whatsapp 問佢啱唔啱,呢條藍色裙喺 J Crew 網站仲有得賣,對藍色有蝴蝶結嘅鞋喺正舗仲賣緊。因爲再有半價,每條裙同每對鞋都係三十蚊,我妹仲話:點解唔同我買多啲?

越洋購物都可以咁開心嘅?

20 comments:

  1. 收穫豐富呀!犀利,唔駛自己出馬都買了不少,可以越洋遙距購物好爽 @^_^@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔止咁少架,仲有啲好普通嘅 T恤同埋褲添,喺 whatsapp 玩得好開心。

      Delete
  2. 我做呢行又喺 fashion district 返工,收好多 sample sale 線報架。今日有 Bulgari sample sale喎,你有無興趣?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家番緊工喇,如果你見有好嘢可以whatsapp我呀。

      Delete
    2. 嘩,好在我唔係住NY,唔係破產都似!

      Delete
    3. 好在我唔喺係Lala附近返工,成日都有sample sale,真係好容易破産。

      Delete
  3. sample sales 未必有我size 所以唔會去。 在紐約我地會去woodbury outlet。 買得好開心架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多歐洲遊客攞住個旅行噫去 Woodbury 濕平架。

      Delete
  4. 在美國購物開心過加拿大好多!
    仲要係家姐+老公買嘅,人哋阿妹/老婆真幸福啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前住多倫多嘅時候就去 Buffalo 濕平。
      我妹同我妹夫次次同我去濕平都玩到好高興架。

      Delete
  5. 裙同鞋我都好鐘意架,我地style咁似既:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我揀俾我細妹架,兩條裙我都鍾意,不過唔啱著。

      Delete
  6. Replies
    1. 喺紐約買嘢係好開心架,豐儉由人,個個嚟到都鍾意去。

      Delete
  7. Replies
    1. 我星期五要返工呀,冇得趁熱鬧添.

      Delete