Wednesday, November 27, 2013

感恩節

聽日感恩節,公司會提供火雞餐,所以今日有啲同事就攪咗個聚餐,都係有啲人煮,有啲人就比錢。當然有食火雞喇,應吓節嘛。

好多人都有煮嘢嚟,都係一般老外嘅 macaroni and cheese, mashed potatoes, corn bread, rice and beans, salad ,我最期待嘅係一個巴裔同事個老婆整嘅 sweet rice, 以前食過,覺得好好食,顔色又靚,出面又無見過,唯有等公司有人攪聚餐嘅時候,睇吓見唔見到呢個色彩繽紛嘅飯至有得再食。

好嘢,今日有 sweet rice, 能夠過得温飽,仲有得選擇,真係好感恩啊!

16 comments:

  1. 嘩!個potluck陣容好強大喎! Sweet rice係甜架?
    Happy Thanksgiving!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,陣容鼎盛啊! sweet rice 係甜嘅,幾得意。
      Happy Thanksgiving!

      Delete
  2. 咁你有冇煮d乜?? Happy Thanksgiving!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,煮咗雞炒麵,第三張相右下角嗰盆,呢道叫做 chicken lomien。

      Happy Thanksgiving!

      Delete
  3. Replies
    1. 今次真係好大規模,仲有甜品檯無影相。
      Happy Thanksgiving!

      Delete
  4. 嘩,要煮咁大盤,我一家揀俾錢呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好大盤,我隻镬差啲都唔夠大添,佢哋次次都想我煮,鍾意中國食物喎。
      你今晚駛唔駛煮呀?
      Happy Thanksgiving!

      Delete
    2. 我咁懶緊係唔會煮啦!想出去食但太遲訂位無哂位,依家老公焗火雞,但其他配菜全部出街買,翻熱就得喇。要我煮我寧願唔食!

      Delete
    3. 出走食都無哂位喇?好彩有老公焗火雞啫。

      Delete
  5. 外國版八寶飯!
    你同同事好團結,我地half day,—到1點個個雞咁脚走哂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋係無辦法咋。人人放假做節,我哋都要返工,仲無得早走,唯有攪啲嘢玩吓喇。

      Delete
  6. Replies
    1. 聽日要返工呀!不過而家上網 shop 緊 :-)

      Delete
  7. Replies
    1. 呢道人種多,每次聚餐都好國際性。

      Delete