Sunday, November 3, 2013

再見上海

點樣愉快嘅假期都會結束,呢日下晝要坐飛機走喇,朝早就叫朋友帶我舊地重遊。

我哋行咗兩個鐘頭,經過准海路,華亭路,一路行就一邊講我哋以前嘅傻事,終於行到嚟錦江飯店,不過就無可能上去揾番以前住嗰間房,錦江對面就係錦江俱樂部,我以前返工嘅地方,而家就係花園酒店嘅入口。

我要食生煎包同埋油豆腐粉絲湯,就走入去呢間國營食店,呢度同我呢幾日去嘅食肆有天淵之别,不過我要懷舊嘛!

約埋另外兩個朋友喺外灘三号食晏,上到去係一間西餐廳,我哋坐响出面,對住蒲東,碟碟菜攞出嚟都好似一幅圖畫,咁樣嘅上海,同我住過嘅上海,係兩個世界呢架。





14 comments:

  1. 我都很喜歡上海這個地方, 那裡的人比較文明,對遊客很有禮貌。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上海跟其他中國大城市是不一樣的,我都好鍾意上海。

      Delete
  2. 原來你曾經住過上海,我都係呢度玩過幾天!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. 我住喺上海喺廾幾年前嘅事喇,而家我去到上海都係一名遊客嘞。

      Delete
  3. 我對上海人有偏見,所以唔鍾意上海。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你對上海嘅上海人有偏見,定係所有上海人呀?

      Delete
    2. 我對"我認識"嘅上海人(有喺香港住, 或者本身來自上海嘅)有偏見.

      Delete
    3. 有啲上海人真係唔多唔少覺得比人優越,惹人反感。

      Delete
  4. 上海同我三十年前去o既,真係翻天覆地。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我嗰日望住蒲東,形容佢爲無中生有。

      Delete
  5. 我老公有幾次喺上海工幹時都係住錦江,佢話有"女生"喺club floor問要唔要按摩,好猖狂!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家唔同以前喇,我哋以前有服務員坐响每層樓睇實我哋嘅行動,而家就無眼睇喇!

      Delete
  6. 猖狂=員工,放外人入去酒店....

    ReplyDelete