Tuesday, November 19, 2013

番薯糖水

喺香港通街都係甜品店,仲要有啲排隊排到去隔離街,呢兩次返香港都無緣食到松記嘅甜品,無論係深水埗定係荃灣都排哂長龍,爲咗食一碗甜品要排隊,唔好預我。

我住呢道咁多食肄,但就唔見有甜品店,想食中式糖水嘅時候,就唯有自已煲喇,而家天氣開始凍,整番個番薯糖水加勁多薑,食完暖粒粒。

點解紫色番薯比金黄色番薯貴三倍嘅?香港係咪都係咁呢?



17 comments:

  1. 下次你可以去佐敦試下佳佳, 都OK架

    ReplyDelete
  2. 喺香港試過喺街市指住舊蕃薯話"唔該要呢個芋頭"。嘩,比個嬸嬸笑到我離開街市。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但你而家啲厨藝都唔似咁低班噃。

      Delete
  3. 糖水買得唔貴, 利錢低, 要賣好多至賺到錢, 海外華人又唔係個個有習慣食, 我估幾難開舖.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 法拉盛有個好大嘅中式 food court 都有間A貨滿記甜品,不過都無乜生意,呢度香港人唔多嘛。

      Delete
  4. Replies
    1. 呢間松記排隊排咗十幾年喇,真巴閉。

      Delete
  5. 好開心喺呢度見番香港雅虎網友!謝謝到訪!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度全部都係香港友嚟架,多謝到訪。

      Delete
  6. 嚟開多倫多幫襯下吖,有好幾間糖水舖都唔錯架,雖然水準未及香港! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講開多倫多,我又掛住金鳳杯港式奶茶喇!

      Delete
    2. 下次試埋大都會呀,都唔錯架!
      on steels, 喺台灣人嗰個plaza到。

      Delete
    3. 好啊!下次去多倫多時要你多介紹幾間好嘢。

      Delete
  7. Jackie Green:
    ~我覺中國飲食文化好有智慧. 係秋風起, 天氣乾燥, 真係食碗中式糖水,真係感覺滋潤晒!! 我早排仲好, 渴望去食.....哈哈~~
    ~無睇市價!! 不過, 我估係金黃色番薯, 係北美係有生產, 但紫色蕃薯就係import, 所以, 紫色貴過金黃色蕃薯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不時不食,而家我最想食蛇。温哥華有冇蛇食呀?

      Delete
    2. Jackie Green:
      聽人講, 有啲酒樓有做蛇宴, 但唔知係邊!! 同埋啲蛇係frozen, 唔係新鮮!!

      Delete