Sunday, November 17, 2013

韓風

屋企附近最近開咗間韓國連鎖超市,生意非常好,週末更人頭湧湧。我覺得同一連鎖超市,呢間比其他店更好生意係因爲佢好多示範試食,連三文魚生都有試食,呢日我就見到個强國女,用支牙簽一件一件咁串起嚟食,食完一串再串過。連强國人都啥强國超市唔去而嚟呢度,所以咁好生意囉。

超市裏面仲有快餐部,又有 Paris Baguette 賣韓式超靚麵包糕點,我都嚟幫襯吓先,馬卡龍唔係太甜,綠茶味最正。

呢排多咗食韓國嘢,係因爲好快就要搬離皇后區,以後要食韓國餐,就要揸車返嚟,趁仲未搬之前,食多佢兩餐先。

20 comments:

  1. Replies
    1. 如月,你睇錯喇,呢條吞拿魚無咗個魚頭架喇,大叔話有二百磅。

      Delete
  2. Replies
    1. 有呀,我成日見到有乜嘢未試過嘅就買嚟試吓,下次寫出哚。

      Delete
  3. 吓??原來阿GREEN住QUEENS架?我後知後覺添!你搬去邊呀?
    我都見MITSUWA今個禮拜有劏魚睇。 不過去親都大塞車,過HOLLAND TUNNEL又貴。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,我本來住長島,暫住皇后區幾個月,會搬番去長島,downsizing嘛。
      都唔知幾耐無去過Mitsuma 喇,啲時間同埋油錢過路錢,我去多倫多都得嘞(坐飛機唔駛錢)。

      Delete
  4. 強國女食咁多, 有無俾人話呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無人話佢,呢度好少見呢啲情形,所以無乜人留意到。

      Delete
  5. 呢邊D韓超無咁高檔架!
    一直都想試Paris Baguette糕點,佢已經喺我下次去加州個list到 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,答你嘅回應去咗樓下添,仲未好熟谷歌啲格局。

      Delete
  6. I love kimchi and tofu pot... a must eat whenever go to LA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 羅省嘅韓國埠比我呢度仲大陣容呀!

      Delete
  7. Replies
    1. 香港嘅韓國餐廳都唔夠呢度嘅正宗。

      Delete
  8. Paris Baguette 呢度都有幾間,仲有 Cafe Benne 添!

    ReplyDelete
  9. 多謝賜示網址, 先來報個到. 祝好!

    ReplyDelete
  10. 我呢邊(LA) 都有好多韓國超市, D野仲好平,我個個星期都幫襯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰邊成個小韓國咁,有冇Hmart 呀?

      Delete