Monday, December 2, 2013

健身室

終於搬咗屋喇!面對四十多個紙皮箱,只可以慢慢嚟。大屋搬细屋,唔見一籮穀,我同我老公都唔係鍾意儲物嘅人,由其係我老公,成日掉嘢,所以我啲朋友成日話我屋企乾淨企理,硬係企理喇,佢一日都鍾意掉嘢,乜都俾佢掉哂喇!

其實我哋真係好少嘢。最近我有個朋友搬屋,佢單身一個人有八十幾箱嘢,佢有啲衫廾幾年仲留係度。我亦去過一個朋友屋企,張飯檯係放滿雜物,無一吋空間,唔知佢一家六口喺邊度食飯嘅呢?

新屋呢度有會所,全新嘅健身室無人用,我唸我無藉口唔做運動嘞,等我執好間屋,過埋聖誕,新嘅一年,就開始好好利用呢個健身室。

22 comments:

  1. 我家中某人上世紀, 而家都著唔落既衫都仲係度呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你掉咗啲衫,你估佢會唔會知道呢?

      Delete
  2. 有gym好正呀!! 其實我哋join咗嘅gym都只係屋企轉個彎就到, 但係都懶到唔願去, 好浪費!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係懶架,不過呢個gym喺正我屋企對面,行路唔駛一分鐘,希望我做得到喇。

      Delete
  3. Replies
    1. 應該做吓運動嘅,新的一年大家努力吧。

      Delete
  4. 我同妳老公係同類,我最buy黃子華喺"絶代商驕"嘅「家徒四壁」論,連打掃都方便D! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好好笑呀,家徒四璧,真係打掃方便得多。

      Delete
  5. 要好好利用健身房咯, 六舊腹肌指日可待. 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等我影定張健身前嘅相先,到有六腹肌時就可以比較嘞:-)

      Delete
  6. 我都想有個掉嘢老公,可惜我嗰個係個HOARDER。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 掉嘢唔係咁好架咋,呢頭睇緊張報紙,行轉頭一陣都俾人掉咗喇!

      Delete
  7. 我老公又係掉嘢掉得好爽快,但我係阿婆格咩都唔捨得丟 =_="

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我掉嘢都幾唔捨得架,不過掉咗之後好快就唔記得喇。

      Delete
  8. 搬家最怕係unpack,我女女啲衫十年都唔要掉,激C

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,執入盒就幾簡單,而且unpack 就唔知啲嘢擺邊度好。
      女女十年前仲好細個,啲衫仲啱著呀?

      Delete
  9. 有時間又好好用下,無謂浪費個健身室

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等我用下先,全新無人用真係浪費。

      Delete
  10. Replies
    1. 執咗三日都未執到一半,唔急用嗰啲慢慢至執喇!

      Delete