Monday, December 30, 2013

星加坡叻沙

年頭睇網友梁生梁太介紹喺星加坡買嘅呢隻叻沙有幾好食。雖然呢度馬拉餐都過得去,但就唔覺有食過叻沙。睇過介紹,心郁郁好想食,暑假時有朋友去星加坡,搭佢買咗兩包返嚟,心唸等我買埋配料就可一嘗好耐無食過嘅叻沙嘞。

某日放工返屋企,老公問:你買咗啲乜嘢麵咁好食嘅,再買多啲喇。佢食哂我好期待嘅叻沙呀!

後來喺網上知道香港都有得賣,所以上兩個月喺香港時即刻入貨,都揾咗三間超市,至係惠康揾到有貨。

噚日買餸,俾我喺呢度見到有得賣,仲有同牌子嘅架喱麵,好開心呀,老公以後唔駛係屋企煮個麵食都驚俾人鬧嘞。

28 comments:

  1. 呢個麵原來你度都有得買,咁貴唔貴呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啱啱發現呢度有得賣,US2.50, 同香港一樣。

      Delete
  2. 你個度買幾錢呀? 係香港成廿蚊個, 我唔捨得買呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要US$2.5, 同香港價錢一樣。我覺得平咗喇,通常即食麵呢度貴過香港架。

      Delete
  3. 好好餸喎, 唔知北卡有無呢, 有都想試吓, 要認住個樣先.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個唔似一般即食麵,如果有就買嚟試吓喇。要唔要寄兩個俾你試吓?

      Delete
    2. 唔該哂你, 等我試吓搵唔搵到先! 有時上網都有可能買到.

      Delete
    3. 嘩, 啱啱睇到Amazon賣, 12包50蚊好貴呀, 等我得閒去華人超市睇睇.

      Delete
    4. 估唔到Amazon 都有得賣,不過太貴喇。

      Delete
  4. Replies
    1. 呢個唔係油炸,唔似一般即食麵。

      Delete
  5. 正呀!同妳一樣,我都好鍾意食叻沙,等我都睇下呢邊有無先!
    First Markham food court有一檔都唔錯架,in case妳嚟開! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy New Year!
      多倫多好凍呀,等夏天嚟嘅時候就試齊你介紹啲好嘢先。

      Delete
  6. 唔知我呢度有冇呢?
    Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有就買嚟試吓喇,唔係一般即食麵。

      Delete
  7. Happy New Year!
    呢隻麵好貴.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy New Year EE!
      比起其他麵,佢真係好貴。

      Delete
  8. 真係咁好食?
    我都見梁太有讚,不過轉頭又唔記得買:p

    ReplyDelete
  9. 好食架,不過喺香港出街食都好方便。

    ReplyDelete
  10. 我住呢邊反而未買過呢隻麵, 因為出街食一碗都好方便.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 星加坡好多好嘢食,唔駛食即食麵喇。

      Delete
  11. 這個新加坡叻沙拉麵非常好吃,麵條超有嚼勁!

    ReplyDelete
  12. I bought some for my sister in LA and she loves it too. I saw them in Sydney supermarket , now I will tell my sis that LA will prob have them too since you found some in East Coast.... thanks.
    BTW, if you like clams, taste great if you add some and put in the clam juice too... optional of course XD

    ReplyDelete
  13. Will add clams next time, I love seafood.

    ReplyDelete