Wednesday, January 1, 2014

新的開始

噚日番工有個同事問:你聽日想唔想放假呀?我幫你番工吖。咁大隻甲乸飛埋嚟,梗係好喇,希望新嘅一年,大家事事都係咁如意。

臨時臨急叫咗啲朋友嚟食晚飯慶祝新年,平時我多數煮中餐,今晚攪攪震,改玩西餐。全部都係上網睇人點煮整出嚟,都有少少驚攪唔掂,好在有驚無險。

好朋友喺曼克頓開deli, 佢哋嘅lobster salad好出名,我食咗咁多年都仲喺咁鍾意食。今晚佢哋帶咗個拼盤過嚟,有齊lobster salad, crab salad 同埋white fish salad,真係好多謝佢哋,我又有口福嘞。

16 comments:

  1. 睇唔出係臨急抱佛腳喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一早去超市買餸,驚佢哋過年早栅門呀。

      Delete
  2. 最後嗰個係豬扒飯?我好肚餓呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,你都整喇,唔可以餓親架!

      Delete
  3. Replies
    1. Happy Ne Year!
      無預先通知都係整西餐好啲,唔駛中餐咁又要浸又要醃。

      Delete
  4. 好肚餓,見到好想食呀!
    放(一日)假玩得開心D! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我睇番啲相就想食呀!
      噚日放一日假玩得開心,今日返工就做番夠本,放工仲要冒住風雪揸車,好驚驚呀!

      Delete
  5. 豬扒飯我最愛,風雪下開車要小心呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都愛港式西餐,多謝EE,我好小心架。

      Delete