Sunday, January 26, 2014

大魚小魚

細路仔時最鍾意過年,仲記得有一隻蝴蝶夾,好似海綿質地嘅,鍾意到不得了,亞媽買咗一隻俾我,開心嘅程度肯定遠遠超過我長大後收到嘅鑽石首飾。

仲有幾日就過年,雖然呢度無過年嘅氣氛,但我呢幾年都有整啲蘿白糕,年糕送俾朋友,多謝好多網友無私分享食譜,等我都整得出幾似樣嘅各種糕點,加埋喺香港帶返嚟包裝,送出去時都好得體架。

今年唔整咁多喇,過兩日返香港,再買啲新模具返嚟再玩過。

32 comments:

  1. 靚到!我琴日買咗個新東陽年糕,不錯呀, 其他大陸嘅望都唔敢望。
    一路順風玩得開心啲。 影多啲想比我呢個愛港人仕羨慕吓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新東陽應該唔錯,我見過一款大陸做嘅鯉魚年糕,個膠殻係橙色,真係望都唔敢望呀。
      好耐無喺香港過年,一定影俾你睇,我哋都係愛港人仕啊!

      Delete
  2. 好靚呀,讚!!
    可以返香港同親人過年,好幸福呢!要玩得開心D同盡量享受啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝讃賞。
      好掛住屋企人,返去過年好期待啊!

      Delete
  3. Jackie Green
    ~細個過年嘅蝴蝶夾都記得!!好好記醒!!
    ~啲大小魚年糕,係咪Cuisinart steamer 整出黎?? 你好有心機, 整咗好多!!
    ~返香港, so happy!! 玩得開心啲,影多啲相, post 上黎blog度!! 好掛住香港!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大小魚年糕唔係Cuisinart出品,個模太大,栅唔到隻門呀丿唯有用镬蒸喇。
      返香港見屋企人好開心,會影相同大家分享。

      Delete
  4. Jackie Green
    ~細個過年嘅蝴蝶夾都記得!!好好記醒!!
    ~啲大小魚年糕,係咪Cuisinart steamer 整出黎?? 你好有心機, 整咗好多!!
    ~返香港, so happy!! 玩得開心啲,影多啲相, post 上黎blog度!! 好掛住香港!

    ReplyDelete
  5. 年年有魚, 買多幾個返去玩啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我次次返香港都要去上海街買玩具架。

      Delete
  6. 整得好靚喎
    返香港旅途愉快.

    ReplyDelete
  7. 祝新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 祝你和老爹龍馬精神,馬到功成。

      Delete
  8. 祝你合家新年快樂!萬事如意!健康快樂!
    又番香港喇,在港留幾日呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 祝你龍馬精神,馬到功成。
      返嚟過年,留多幾日就走喇。

      Delete