Friday, January 17, 2014

牽腸掛肚

寶貝仔放寒假一個月,同朋友去咗越南三個星期背包遊,又坐長途巴士,又坐火車同埋内陸機。我自已後生嗰陣未去過背包遊,但都好鼓勵後生仔出去見識吓。我雖然唔係直升機父母,但始終會擔心,好彩而家科技進步,佢一路都有同我聯絡,又俾啲相我睇,我不知幾羡慕。

星期二佢玩完背包遊返咗香港,唸住第二朝就坐飛機返嚟,陪吓我哋兩老幾日,下星期就返去開學。

臨去機場前,佢又發燒又屙又肚痛,梗係上唔到飛機喇!都唔知食錯乜嘢,又唔知係咪凍親,去咗睇醫生,話係腸胃炎,俾咗藥食。休息咗兩三日,無發燒又無屙,唸住今朝返嚟。點知半夜起身又再勁肚痛,我喺咁遠,除咗牽腸掛肚,乜都做唔到,養兒一百歲,長憂九十九呀!

半夜我家姐同佢去咗急症室,打咗針食咗藥,而家好好多,睇吓聽朝又走唔走得先。凡事都可以由好嗰邊唸,感恩佢喺香港至病,如果佢喺越南病,我都唔敢去唸咯。

20 comments:

  1. 係咪越南d o野食出問題呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔知食錯乜,去咗三個禮拜都無事,返到香港夜晚至唔舒服。

      Delete
  2. 好在香港有親人照顧佢,如果唔係仲擔心! 對佢嚟講,呢個旅程就更深刻!
    咁橋,我in laws啱啱去越南玩完一星期返嚟!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢喺急症室等咗四個鐘頭,連香急症室都見識埋。
      我都未去過越南呀,好想去食番碗牛肉河粉。

      Delete
  3. 希望仔仔花啲好返哂啦。 咁佢仲有無時間開學前陪你哋?
    年輕人真勇, 孭住背囊周圍玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 坐緊飛機返緊嚟喇,星期一要返學,得一日喺屋企咋。

      Delete
  4. 可能係食左野呀, 我曾經何時都背包旅行過架, 第一日孭到我想嘔, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔知食錯乜,不過香港呢排好多人病呀。
      乜原來你咁犀利去過背包旅行,我最叻就試過一個人參加旅行團去菲律賓咋。

      Delete
  5. 好在喺香港同有親人咋,如果喺越南病真係煩好多。

    仔女無論幾大,喺病時都係非常令父母擔心嘅,真係同年齡無關。你仔仔返到美國未?希望行程一切順利佢亦已經康復。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今曰返咗嚟,無乜事喇,多謝問候。唸番轉頭真係有啲驚,如果佢喺越南肚屙幾日,我都唔知點算。

      Delete
  6. 我未試過一個人去旅行,又未試過背包遊,又未試過露營之類。hope your son get better soon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢無肚痛喇,多謝問候。
      我而家最想大班朋友或屋企人一齊去旅行。

      Delete
  7. 真係算好彩,香港起碼有人照顧。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 感恩啊!佢話搭車經過醫院好似監獄咁呀。

      Delete
  8. 仔仔現在點呀?感恩唔係在越南病

    ReplyDelete
  9. BACKPACK越南,好呀,襯後生試多啲唔同既野.. 見識多啲!
    不過做父母的,永遠都會担心自己的子女!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢仲話下次要歐洲背包遊呀。
      好彩而家科技進步,可以知道行踪,如果唔係仲担心多啲。

      Delete
  10. 越南是好地方, 但可能衛生就差少少啦..!
    一時唔適應,會好快無事 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多人都話越南衛生唔掂,可能我哋城市人平時太乾浄,唔適應,佢病咗幾日都好番喇。

      Delete