Monday, January 20, 2014

越南手信

寶貝仔噚日返到屋企,猛話好肚餓,但咁樣肚痛肚屙幾日,都唔好咁快食咁多嘢。休息咗一晚,今日又坐飛機返去開學,唸起都好笑,我呢幾日同佢嘅對話總離不開:仲有冇屙?水定軟定硬?又諗起佢細個時,成日都要留意住便便嘅情况。

睇吓買咗乜嘢手信俾我哋先,貓屎架啡?梗係唔係真嘅,真嘅我都唔想飲,咁核突。佢即刻似模似樣冲番兩杯越南架啡俾我哋飲。仲有一本越南食譜,佢知道我係綠茶味嘅嘢都鍾意,買咗支綠茶味牙膏俾我添。

佢話肯定喺越南食錯嘢,以後都唔會再去喎。


28 comments:

  1. 冇事就好,阿仔都好有你心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今日再問佢,都話冇事,多謝關心。

      Delete
  2. 阿仔買咁多手信俾你, 好乖呀.

    ReplyDelete
  3. 你阿仔好錫你, 去旅行不忘買手信俾你, 乖仔

    ReplyDelete
  4. 越南水質衞生嘛嘛地呀!

    ReplyDelete
  5. 越南D衛生都咁差架?我以為好過大陸tim
    咁妳仔仔依家冇事啦ma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢話有喺街邊檔食嘢喎,但佢返到香港至肚痛,都唔知食錯邊樣。
      依家冇事啦,多謝關心。

      Delete
  6. 仔仔有無瘦到?我記得我中四嗰年返大陸一星期,返到香港瘦咗十磅!
    哈哈哈哈仔仔咁大個,肯唔肯答你啲便便問題?
    好可愛好細心,買支新味牙膏比媽咪試。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢病咗幾日又冇得食,梗係瘦咗,最弊返到屋企都剩係食粥,鬼殺咁嘈話肚餓。
      佢答,我話如果仲係屙,就要睇醫生。
      佢都幾sweet, 但有時都嫌我煩。

      Delete
  7. Replies
    1. 寫住係貓屎架啡,不過我唸真嘅無咁平啩。

      Delete
  8. 呀仔去旅行都仲咁掛住妳,好sweet呀!
    靜靜雞講,比我最安心就係佢話唔再去越南 ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢同我關係唔錯嘅。
      去咗三個禮拜,成個越南都玩哂啦,應該唔會再去啩。

      Delete
  9. Jackie Green:
    ~你係一個好識放手比自己仔女出去創嘅媽媽. 放心比自己個仔去到咁遠旅行體驗, 又比個仔住school residence. 我知你唔捨得, 但你個仔, 會有更多經歷, 成長會更好!!
    ~他都好顧你, 去旅行會買點手信比你!! 而家唔係個個細路都顧屋企人!!
    ~便便問題, 你個仔,會唔會覺尷介呀??哈哈~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有朋友唔俾個仔去大學宿舍,要住屋企。
      我唸大學生活學獨立同埋同人相處好重要,佢都會做錯事,但希望佢自已識得解决。
      我問佢啲便便,係怕佢仲有唔舒服,但爲咗趕住返學又唔出聲,唯有問佢啲便便情况,睇吓佢屙清未。佢又唔覺尷尬喎,我剩係問佢咋,都無話要睇,哈哈。

      Delete
  10. 我上次去越南都成家食物中毒呀

    ReplyDelete
  11. 冇事就好,去啲落後地方真係要小心注意飲食呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望佢下次去玩時記得今次嘅教訓。

      Delete
  12. 好多人都買呢D咖啡壺當手信 .

    ReplyDelete