Saturday, December 14, 2013

韓燒

妹夫每年都有兩次嚟大蘋果出差,指定動作係要去Century 21濕平。點知佢話喺曼克頓嗰間立立亂,買唔到嘢。我噚晚同佢食晚飯,食飯前俾佢喺Queens嗰間行一個鐘,收獲都唔錯。呢間百貨公司有會員制,購物有分數,滿一定分數就送現金券。多得我妹夫次次都用我張咭,耐不耐我就有現金券收架。

佢每次亦要指定去Cheesecake Factory食飯,但今次時間比較趕,去唔去添。另一間佢常去就係呢間,金剛山韓國餐廳,門口好有聖誕氣氛喎。我都有一排無嚟過,而家有燒烤併盤,可以有幾款肉,多啲選擇,少不了嘅係海鮮葱餅。睇見一檯都係前菜就開心嘞,仲有我最鍾意嘅生蟹,食哂唔夠喉仲叫佢再攞多碟,甜品唔再係玉桂茶,而係乳酪,好飽啊!

14 comments:

  1. 我都覺曼克頓間Century 21好鬼亂

    ReplyDelete
  2. 原來 Century 21 有分儲架?不過我好少喺嗰度買嘢, 我嫌貴。
    好味呀~~佢哋以前啲YOGURT無咁好食, 淡某某, 依家嗰啲多咗啲酸味。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過等我儲分都唔知儲到幾時,我最鍾意去長島嗰間,家居用品唔貴喎。
      Yogurt 係酸酸甜甜,好好味。

      Delete
  3. 以前覺得世貿對面間Century21好多正嘢"執"架,不過舊年去過真係好亂下,同埋無印象中咁平lu。Cheesecake Factory都係我好鍾意嘅餐廳,但係呢間韓燒都唔錯喎,都值得一去呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好耐以前呢間係好正架,而家攞埋樓上幾層,愈大間愈亂。
      呢度中餐好唔掂,唯有食西餐或者韓國餐喇。

      Delete
  4. 曼克頓Century 21, 係咪近ground zero果間?那次差D比人偷銀包。

    ReplyDelete
  5. 拼盤最好,樣樣有小小!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,咁樣豬牛雞都有,樣樣都可以試吓。

      Delete
  6. 你地個邊好似都好興食韓國野喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度好多韓國人,好多韓國餐廳。

      Delete
  7. Jackie Green,
    -你妹夫真係出差出得合時, 依家12月, 好多減價. Shop得更開心. 仲幫埋你儲分. Happy!
    -近年北美多咗好多韓國菜, 而且仲好正宗and 好味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. shop 得開心,但呢幾日都好凍啊!
      我都覺得呢邊啲韓國菜正宗又好味,所以好多時都幫襯。

      Delete