Saturday, December 28, 2013

海鮮鍋

前一排講過細妹同妹夫最鍾意去Century21買嘢,用我張會員卡有分儲,上次就收到60蚊現金券,趁未到期時快啲去用咗佢先,俾我加多20蚊,就捧咗呢個我人生第一個LC番屋企嘞。

其實我幾怕呢啲煲咁重,但成日喺網上見啲高手話得佢幾好,又鎖水云云,咁趁有現金券,就即管買個嚟玩吓。試新煲整咗韓式海鮮鍋,喺超市見到有韓式辣醬豆腐,再加啲海鮮,就成爲我啲嘅晚餐嘞。呢個好簡單,遲啲我就會跟啲高手學吓甚麽無水蒸雞,好好利用吓呢個煲至得。

21 comments:

  1. 你個煲乜嘢size? 如果唔係太細個煲粥都好正,夠熱夠快米開花容易,煲湯炆肉都好得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個係22cm, 下次用佢嚟煲粥先。我心郁郁想要咪個矮身嗰個煲呀。

      Delete
  2. Century21 呢間百貨公司專賣靚嘢,呢個煲仲有減價添,不過就得一隻色。

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 紅紅辣辣的一鍋,看起來十分過癮 '⌒ ♡ ⌒'
    LC鍋,廚房裡的魔法道具
    Happy new year
    Wish all the best wishes for you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝Charmaine, 新年快樂!
      我哋鍾意食辣,紅紅綠綠顔色靚又啱食。

      Delete
  5. 哈哈,你又加入了LC粉絲行列,煮多D好野喇

    ReplyDelete
  6. 60蚊+20蚊,即個煲80蚊,係美金呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係美金呀。本來百幾蚊,嗰日咁啱有特價,不過無色揀。

      Delete
  7. I wish you a happy New Year. Good luck, good health, and hood cheer.
    希望年年繼續買!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wish you and your Dad a healthy and blessed New Year!

      Delete