Sunday, December 22, 2013

自助餐

而家係旅遊旺季,工作忙到不得了,日日放工返到屋企都散咁滯,今日做冬就唔煮飯喇,好耐無去食自助餐,今次試新嘢,去咗法拉盛嘅NoriNori。其實我哋呢度都唔覺有人做冬嘅,好彩我屋企人whatsapp俾我睇佢哋做節,好熱鬧架。

呢間自助餐都唔係好多嘢食,不過再多都唔食得咁多。有人喺度即場開生蠔同蜆,夠哂新鮮。今晚我食咗生蠔,蜆同蟹腳,加上甜品,都好滿足嘞。熱菜有好多種魚,其中銀雪魚最好味。

雖然呢餐無食過肉,不過都好飽喎。

19 comments:

  1. 我以前有同事係國內長大, 佢話佢都無做冬既習慣, 係香港人至有喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 住係呢度,無可奈何地接受内地文化。

      Delete
  2. 係呀係呀, DONDON都話大陸冬至唔做節架。
    啲CLAM好肥味咁呀。 我都無試過NORI NORI添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實大陸除咗過年,都無乜點過節。

      去試吓喇,剩係食蟹脚,蜆同蠔都值回票價喇。

      Delete
  3. 有即開蠔同蜆, 好高級啊!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 餐廳喺法拉盛唐人街,地點同去食嘢嘅人都好唔高級!

      Delete
  4. Replies
    1. 我幾想食多一隻,不過食唔落嘞。

      Delete
  5. Replies
    1. 鍾意食海鮮就啱哂。
      呢度都有幾間呢啲韓國人開嘅日式自助餐。

      Delete
  6. 我鍾意個蜆呀,好肥美吖!
    如果有蜆,我會留番quota食佢而放棄蠔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 蜆好鮮甜,蟹腳又佔咗好多位,仲有蜆湯,早知我都唔攞蠔啦。

      Delete
  7. 嘩!很吸引呢!食指大動,尤其是啲蟹脚,一定好鮮甜 <( ̄︶ ̄)>

    ReplyDelete
    Replies
    1. 蟹腳好大隻,又鮮甜,睇番張相都想再食。

      Delete
  8. Merry Christmas,食物很新鮮看到流口水了,自從上次去加州食過自助餐,就愛上了,種類冇香港咁多,但食物質素好,價錢非常合理,比起UK的垃圾自助餐真係天堂與地獄的分別,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度嘅自助餐無香港啲咁精緻,但夠新鮮。乜英國啲自助餐咁差架咩?

      Delete
    2. 係呀,完全不入流,呃鬼佬的垃圾食物.
      Happy New Year!

      Delete