Saturday, December 7, 2013

團購

前一排買過團購票去試啲未去過嘅餐廳,唔係咁吸引,所以無再買。有一日團購寄嚟電郵,鼓勵客户用手機幫襯,凡第一次用手機幫襯,送十蚊。我就買咗呢間101台菜嘅團購票,三十蚊可以買六十蚊價值嘅餐券,加上有十蚊送,我只係俾二十蚊咋。

我都無計住叫嘅菜幾多錢,點知張單嚟到啱啱六十蚊,咁就剩係放低貼士可以走喇。

好耐無食臭豆腐,都唔錯。仲叫咗紅燒元蹄,咁大隻食唔哂,仲要打包,呢餐真係抵過自已煮呢!

21 comments:

  1. 雖然元蹄邪惡, 但仍然想食 ^^

    ReplyDelete
    Replies


    1. 我都係咁話,好耐至食一次唔緊要喇。

      Delete
  2. 我好鍾意食元蹄架,年年返香港都搵機會食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港啲梗好食過呢度,我都好掛住香港各式美食。

      Delete
  3. 除咗元蹄,其它全部我都啱! 尤其係嗅豆腐,正呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你唔鍾意食豬呀?元蹄好正架。臭豆腐都好正,呢兩樣都唔係好多餐廳有得賣。

      Delete
  4. 我都有用COUPON嚟過呢間 101 食LUNCH。食物OK,不過等好耐。
    臭豆腐臭嘛?聞我覺得好香,喺香港爸爸唔比我食。去年喺台灣試過第一次放入口。。。。。結果LUR返出嚟, 失禮人呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就聞到覺得好臭,食落覺得好香。
      咁你食唔食榴連呀?我試過兩三次,都係lur返出嚟呀!

      Delete
  5. 食物挺吸引,團購也有好東西!

    ReplyDelete