Wednesday, December 25, 2013

聖誕大餐

以前做細路仔時過聖誕好熱鬧,忙住交換聖誕卡,屋企雖然細到不得了,但就會將縐紙掛到一屋都係,又將聖誕卡串起嚟。印象中無聖誕禮物收,但攪啲佈置都夠哂興奮啦。

聖誕大餐係睇報紙見到,從來未食過。再大個啲就整香腸菠蘿,已經係我啲嘅西餐喇!

住係呢度都唔見有聖誕大餐,多數人都喺屋企煮。噚晚平安夜,我哋去完燭光崇拜就一齊去同樂軒食晚飯,黑班兩食,個湯好甜,糯米飯大蟹都唔錯。西式嘅聖誕大餐,都係要自已喺屋企煮嘞。

15 comments:

  1. Replies
    1. 多謝你。祝你新年快樂,身體健康!

      Delete
  2. 我都去過同樂軒一次,但唔記得啲餸好咁港式嘅? 下次再試試先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同樂軒比較港式,但我哋嗰晚隔離檯都好大聲好嘈,無得避。

      Delete
    2. 搭咀,點解D人去食飯, 一定要高聲說話呢?

      Delete
    3. 可能係强國人嘅相處之道,大大聲代表高興。你嗰度强國人當道嗎?

      Delete
    4. 我呢頭鄉下地方無乜啦

      Delete
  3. 你哋NYC就好啦, 平安夜有餐廳開門可以出街食飯, 我哋烏天黑地廢城一樣呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多餐廳都有開,不過條公路都少好多車。
      咁你哋咪要自已煮?

      Delete
    2. 係呀,不過我都係煮平時普通嘢,無特別。

      Delete
  4. ‧香港在洋人節日,都係食唐餐著數D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聖誕大餐以前都幾佰蚊一位,都唔知而家貴成點喇?

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

  6. 西方節日食中式餐 真係別有一番風味呢 ^^


    ReplyDelete
    Replies
    1. 西餐廳好多都唔開架,啲人多數係屋企食。

      Delete