Saturday, August 30, 2014

蔘雞湯

呢排訪客多,出街食咗好多餐,我有好幾餐都同佢哋去食韓餐,一來我自己鍾意食,二來大蘋果嘅韓餐變化多,又正宗,成日食都唔厭。


呢日下晝食蔘雞湯,海鮮豆腐煲,牛仔骨,午餐份量細細份,我哋仲叫咗個綠豆葱餅。呢間餐廳冇一枱前菜供應,只有一壺好好味嘅泡菜,一碟青菜沙律,一碟生紅蘿白,長青椒同埋紹菜。長青椒就咁點辣醬食,脆卜卜,好新鮮,一啲都唔辣架。


32 comments:

  1. 睇見都正, 尤其蔥餅, 泡菜, 同青椒.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 尤其青椒,唔係間間俾呢啲前菜。

      Delete
  2. Jackie你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  3. 啲嘢食好正, 我勁鐘意食韓餐架.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 可能呢度要好正宗,幫襯嘅多數係韓國人。

      Delete
  5. I love LA's Korean food, esp the tofu pot and bbq shortribs.... aiyoooo, I want to eat now

    ReplyDelete
    Replies
    1. LA 韓國人都好多,一定好正宗。
      睇番我都想食呀!

      Delete
  6. 我都鍾意韓國菜,尤其是泡菜,好味又有益呢!

    ReplyDelete
  7. 我都鍾意食韓餐, 不過只限唔辣嘅 :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. 泡菜唔係好辣,係個豆腐煲有小小辣。

      Delete
  9. Replies
    1. 我呢度都唔係間間有,你嗰度就更加難搵喇。

      Delete
  10. d 前菜都幾特別,我都好鍾意參雞湯仲要多糯米!

    ReplyDelete
  11. 個綠豆葱餅好特別,是用綠豆粉做的嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知道哩,不過我唸係綠豆磨咗加pancake粉做嘅。

      Delete
  12. 我未去過呢間餐廳,似乎不俗呀。
    哈,DONDON老點我話係食中國嘢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去試吓啦,呢間比較'高檔’呢。
      睇佢個名,好多人都俾佢呃咗。

      Delete
  13. 人参雞湯係我少數無興趣嘅韓食.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食得韓燒多,飲番啖雞湯補吓都好架。

      Delete
  14. 未試過蔘雞湯,次次都忍唔住飲番海鮮豆腐湯小辣!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以人多好辦事,叫多啲樣樣可以食啲。

      Delete
  15. Jackie Green:
    ~美國嘅韓國菜, 多元化又唔錯!!! 有水準!!
    ~個蔘雞湯, 真係唔係間間韓國餐廳會有!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度好多韓國人,韓菜都好正宗。

      Delete
  16. 好似好味wor....有機會都可以試下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你過嚟Queens遠嗎?有機會可試吓呢間架。

      Delete