Tuesday, August 12, 2014

食在香港

返嚟香港幾日,都係同屋企人一齊,姨甥孫有八個月大,勁好玩。

呢朝早我捨棄茶餐廳,去咗南記食早餐。想食南記好耐,但住嘅地方附近冇,一直無緣食得到。

下晝去咗太和食日本餐,如果要我二揀一,我會揀南記,捨太和,唔知係咪有由細食慣嘅情意結,香港嘅粉麵係我每次返香港必食之選。

夜晚喺屋企食飯,徇衆要求,我整咗芋圓,又過咗一個嘻嘻哈哈嘅晚上。

28 comments:

  1. Replies
    1. 廣東雲吞麵,潮州四寶,台灣牛肉麵我樣樣都啱。

      Delete
  2. 我鐘意食南記個春卷呀

    ReplyDelete
  3. 好掛住HK美食呀,嗚嗚嗚

    ReplyDelete
  4. 南記都有去食呀?我都好鐘意食南記架,又平又正

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去咗南記咋,仲有好多地方想去都無時間。

      Delete
  5. HK是美食天堂呀,我就是為了食才回去架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前返香港仲可以shopping, 而家返去只是為了食同埋見屋企人朋友。

      Delete
  6. 妳係啱啱又返去嚟呀?咁妳適應時差ok嘛?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 返咗去又返番嚟啦,時差都未較好就走。

      Delete
  7. 南記??? hmm , 冇聽過,下次搵下先

    ReplyDelete
  8. 哎呀... 又引誘人呢.... 新鮮整嘅芋圓 ≧ω≦

    ReplyDelete
  9. 香港粉麵o係外國點都唔及HK水準

    ReplyDelete
  10. 我呢一兩年返香港都係集中食粉麵,有時連續食兩間,真係食極都唔厭。

    ReplyDelete
  11. 我係芋頭怪,個丸啱哂我。

    南記好似開咗好多間咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次再整預埋你。
      唔知九龍有冇呢?嗰日我喺北角至食到咋。

      Delete