Friday, August 22, 2014

甚麽湯

通常喺暑假,都有好多朋友嚟大蘋果玩,今年亦唔例外。去咗香港幾日,同細妹一家一齊返嚟,之後日日出去玩,出去食。噚日佢哋走咗,我終於有時間抖一抖,去咗屋苑泳池享受吓呢個靚到暈嘅天氣,聽日有另一朋友到訪,又有得熱鬧。

日日出咗街,煮唔到飯,呢日去咗食中餐,除咗呢啲餸菜,仲有叫咗個粉葛蓮藕鲮魚湯,係一煲湯攞出嚟,飲完湯,我哋想食啲湯渣,攞湯渣出嚟之後一睇,咦,呢舊乜嘢嚟架?有人話係穿山甲,有人話係野豬,問吓伙記,佢只係話厨房乜嘢骨都擺落去。咁都得?

29 comments:

  1. 嘩 ! 唔係嘛, 乜野骨都擺落去~~~~好令人毛骨悚然喎@@

    ReplyDelete
  2. 睇見心都寒晒 ┌|◎o◎|┘

    ReplyDelete
  3. 我都覺得舊骨好嚇人,好心唔好俾d客睇到啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果我哋唔畢啲湯渣都見唔到啲咁嘅嘢。

      Delete
  4. 你屋企有泳池咁正!我好恨游水曬太陽呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我搬咗去住condo, 有clubhouse泳池,最正係唔駛自己打理。

      Delete
  5. Replies
    1. 問伙記都唔知,我哋估係野豬,靠估咋。

      Delete
  6. 咁究竟個舊係乜骨嚟㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來都冇人知,我google吓牛嘅牙齒,有啲圖見牛嘅下顎有四隻牙,靠估咋。

      Delete
  7. 舊湯骨真係好嚇人喎!

    我以前做過嗰間餐館,知道通常D湯骨/湯榨如果"睇落"唔似食過,係會"循環再用,"好得人驚架!

    ReplyDelete
  8. 呢個湯會唔會太補呢??仲有牙呢﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋叫粉葛鲮魚湯,無唸過有舊咁嘅嘢,唔會太補卦,平時都有煲豬骨湯。

      Delete
  9. 下次飲湯都係唔好食湯渣了。

    ReplyDelete
  10. 好恐佈呀! 我諗我會即刻反胃.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋都差唔多食完飯,唔知邊個話不如食吓啲湯渣啦,早知就唔食。

      Delete