Monday, August 25, 2014

一鹹一甜

老友一家由温哥華飛過嚟大蘋果,再租車去美加幾個城市參觀大學,老友大仔出年要入大學,趁放暑假就嚟東岸呢邊,又玩吓,又睇吓學校。

經過三個星期舟車勞頓,老友返番嚟大蘋果,我除咗同佢哋出去食,出去玩,呢日就叫佢哋嚟屋企食住家飯,三個禮拜都喺外面食,一定好掛住啲湯水嘞。

老友細仔得幾歲大,等我整個爛玻璃啫喱俾佢至得。我又整咗個三色蛋做冷盤,俾老友送酒。咦,乜呢兩盤嘢咁似樣,都係一粒粒切成一塊塊,一鹹一甜,各適其適。

另一個冷盤係凉伴茄子,而另一個甜品就係綠茶紅豆糯米滋。


30 comments:

  1. 2個仔差咁多年
    一甜一鹹,異曲同功!
    涼拌茄子同糯米糍都正Y(^_^)Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. 兩個差八年,細仔係意外喎,我笑佢係人為意外。
      一甜一鹹,咁啱都係咁做法。
      涼拌茄子正又易整,糯米糍就多啲功夫。

      Delete
  2. 你好細心, 食得街外野多, 有時都掛住住家野呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢排訪客多,成日出街食,我自已都想食住家飯。

      Delete
  3. Jackie:
    ~而家啲父母, 真係為小朋友讀書, 真係唔介意周圍撲.
    ~你幾樣冷盤, 我都想食, 我有機會飛黎, 可以食到嗎?? 哈哈~
    ~你啲三色蛋, 做得好結實呀!! 我好喜歡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果小朋友係讀書材料,做父母一定樂意陪佢周圍撲嘅。
      你咁遠嚟到,梗要整俾你食啦。
      我都鍾意三色蛋賣相。

      Delete
  4. Replies
    1. 整啦,人多至好整喎,咁多蛋,唔可以食得多。睇YouTube整架。

      Delete
  5. 個玻璃都不知幾整齊、靚仔,不過我貪心,咸、甜都想食喎!

    ReplyDelete
  6. 今次個玻璃排得整齊,無爛嘅效果添。
    我都係樣樣都啱。

    ReplyDelete
  7. 阿green好有心,整咁多好嘢。 有朋友嚟探我我淨係識帶人出街食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又回復空巢人士嘅身份喇,得閒咪整多幾樣嘢囉。

      Delete
  8. 你真係好有心,整咁多嘢比朋友食,有幸做到你朋友仔。 (♡˙︶˙♡)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最緊要大家開心,我都鍾意食架。

      Delete
  9. 所有都係妳整㗎?好犀利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係我一個人整架,仲有煲湯同幾個餸菜添 :-)

      Delete
  10. 哈哈, 又幾似喎, 兩碟都咁正.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又易整,小朋友話返到屋企要自己整添。

      Delete