Wednesday, August 6, 2014

不勞而獲

呢日去咗朋友屋企,少不免要送我農作物。今年節瓜無踪無影,苦瓜有幾條,原來有花就將會有瓜,人哋咁有心機種,唔想攞太多,就要咗一條苦瓜兩個番茄好嘞。

去到教會,教友又送我通菜,好翠綠嘅通菜呀,正好當晚有小組聚會,就煮埋帶去,另外煮咗香橙骨,呢晚我係一家兩菜呢。

小組成員之一係台灣人,佢整嘅芋頭糖水同我哋嘅唔同,佢將成個芋頭放入煲內煮兩個鐘頭,另外加入糖水就成,食時就一大塊芋頭咁食,不過我都係鍾意椰汁芋頭西米露多啲。


22 comments:

  1. 除左苦瓜, 其他都0岩食^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. m2!除左苦瓜,其他都岩

      Delete
    2. 我鍾意苦瓜炆排骨,但唸起要落咁多糖,要唸吓第二樣煮法至得。
      好多細路仔細個唔食苦瓜,大個都食,你哋有冇大個咗之後試過呀?

      Delete
  2. 個芋頭糖水咁煮又幾特別喎,不過同你一樣我都係鐘意椰汁芋頭西米露多啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 摩摩渣渣有芋頭都係我的至愛甜品。

      Delete
  3. Replies
    1. 冇呀,我係農作物殺手,唔敢種嘢。

      Delete
  4. 都唔算不勞而獲呀,妳都花好多心機去煮吖!

    個通菜同香橙骨啱我呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 整香橙骨啦,跟Samwei整,好味架。

      Delete
  5. 苦瓜我都是識和蒜茸豆豉炒一炒的煮法(@ ̄︶ ̄@)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我用蒜頭豆豉炆排骨,但唸起要落咁多糖有啲驚。

      Delete
  6. Replies
    1. 呢次仲係我自己摘個苦瓜落嚟添噃。

      Delete
  7. Jackie Green:
    ~成個芋頭放入去煲, 之後, 逐啲meet 係食,. ....好似幾特別. 但我都係同你一樣鐘意椰汁芋頭西米露多啲.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,淨係食芋頭加糖水,不過未見過咁整,覺得特别。

      Delete