Friday, August 8, 2014

香港的味道

朝早一心去粥麵店食早餐,正倜倀要食腰膶粥定艇仔粥,要炒麵定腸粉,行到門口,點解無開門架?呢間舖頭喺度好耐架啦,又唔知問邊個,只希望下次再嚟時仲喺度,唔係執咗。

走去隔離茶餐廳食A餐,街坊生意,水準一般,可幸架啡仍對胃口。

有好多好多嘢想食,奈何只有一個胃。下晝喺添好運食點心,人氣店呢日唔駛排隊,點心依然好食。

下午茶去咗太興,大熱天來杯冰鎮奶茶,真舒服。香港市道係咪好差?連呢啲茶餐廳都無乜生意,我哋可以坐個幾鐘傾計,以前是不可思議嘅事呢!




33 comments:

  1. 妳杯冰鎮奶茶真係引C人,睇嚟我明天都應該去下Markham嗰邊滿足下我個茶餐廳胃! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都好呀,去Markham都有得飲,我要喺呢度買大牌檔茶包自己冲咋。

      Delete
    2. 妳幾時嚟開,我就同妳去飲吖!

      Delete
    3. I will move back to Toronto in 2016, so maybe we can go to markham together !

      Delete
  2. 添好運d野太少選擇囉, 同埋食落都普通.
    咁奇可以任坐唔趕客...真係奇蹟喎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對我呢啲美燦,添好運好正架啦。
      係囉,雖不至於冇客,但一路都有空枱,無人理我哋。

      Delete
  3. 添好運,全世界最便宜的米芝蓮,現在沒有這麽瘋狂了,但仍然是好吃的港式飲茶。

    ReplyDelete
  4. 你係香港?香港而家物價好貴呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,番嚟幾日。物價貴到得人驚。

      Delete
  5. 坐個幾鐘<<< 7月不可思議事件....

    ReplyDelete
  6. 依家租貴人工又貴,食肆(尤其茶餐廳之類)價錢已經高到唔成比例,二三個人都可能要百幾蚊,可能一般香港人已經唔會點去。如果唔係多自遊行嘅日子,可能好靜都唔奇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就算好好生意都未必有錢賺,生意點做?除咗業主,個個都係輸家。

      Delete
  7. Jackie Green:
    ~你好似有度"隨意門". 真係間唔中, 就見你係唔同地方出現. 哈哈~
    ~係茶餐廳可以傾幾個鐘計, 又幾好渦!! 我以為會比人趕添!! 香港發生咩事. 唔同晒.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鍾意你話我有度隨意門,幾貼切喎。我有啲同事仲隨意呀,隔個禮拜就飛吓。

      Delete
  8. 到咗香港喇?ENJOY呀 Green !

    ReplyDelete
  9. 多左好多點心店,添好運已經無咁hit啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我次次去都唔駛排隊,無以前咁多人。

      Delete
  10. 原來又係HK...我仲以為flushing咁好有D咁正野食tim, 哈哈 :P

    ReplyDelete
  11. 我仲以為妳又返咗嚟香港tim,同香港個D冇分別

    ReplyDelete
  12. 我都仲未試過添好運, 呢邊既永遠排長龍.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰度又貴又要排隊,唔好去啦。

      Delete
  13. 又可以去香港旅行,好羨慕!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有幾日假又飛番去見吓屋企人朋友,順便食吓嘢。

      Delete