Thursday, September 4, 2014

粥之家

喺大蘋果要搵間食物服務有水準嘅中餐館唔知有冇呢,唐人街嘅餐館裝修都停留喺秋天的童話嘅年代,曼克頓嘅靚餐館就賣鬼佬中餐,喺度仲未搵到有温哥華,多倫多水準嘅中餐館。


呢間餐館叫粥之家,佢啲粥算唔錯,小菜亦有水準,但裝修就欠奉。第一碟餸係青芥末鵝腸桂花蚌,第二碟係T骨牛扒,呢個菜係呢度去飲喜酒時常見嘅菜式,我好耐冇去飲中式喜酒喇,叫番碟嚟懷舊吓至得。



29 comments:

  1. Jackie Green:
    ~我覺食嘢, 除咗食物味道, 環境都幾緊要.
    ~有機會,如果我擺酒, 係以中餐型式. 你又唔介意自費機票, 過黎飲我個餐!! 咁你咪可以食中式喜酒嘅嘢. (駐: 我自己都唔知幾時擺酒. 哈哈~但一知就會通知你~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最好就食物味道好,地方舒適服務好啦。
      你都知我係空中飛人嘛,你請我就實飛過去飲你嗰餐嘅,到時記得通知我呀!

      Delete
  2. 我未試過喺美國去飲呀,點解T骨牛排咁西化會係喜酒菜色呀?

    我都好鍾意食去飲嗰啲菜色,不過真係有十年八年無飲過喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你小鎮地方唔知有冇人擺中式喜酒嘅呢?T骨牛排係中式煮法,呢度啲嘢成日都中西合璧。
      食方面我鍾意中式飲宴,但呢度啲酒樓好老土。

      Delete
  3. 我估過多幾年妳朋友嘅子女/妳嘅寶貝仔再大D,妳又會再度活躍於飲宴中。

    我最記得美國式嘅中餐飲宴實有河粉咁闊嘅海蜇,好攪笑!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下一代唔會喺中式酒樓擺架喇,好老土架。
      我都食過河粉咁闊嘅海蜇呀。

      Delete
  4. 好唔明d老移民自己間鋪都唔肯去花心思整返企理d, 野食又係幾廿年不變但又唔見好食, 做得餐飲最緊要既原素都欠奉, 都唔知係度諗乜.做人冇要求,一味死做, 好似吊頸咁 , 一世冇出頭.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢哋啲唔明嘢多得很呀,有啲仲係活在唐人街嘅世界呢。

      Delete
  5. 佢地D服務係咪都係船頭尺嘅水準?

    ReplyDelete
  6. 中秋節快樂呀。如果好食,我唔理裝修架,最好是平的呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 中秋節快樂!
      自己食唔緊要,但有朋友第二度嚟,揾間四正啲都難,所以我多數帶人去食韓餐或西餐。

      Delete
  7. 呢間算係ok 架啦,flushing 應該仲多啦,唐人街已經少左好多lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間好食呀,如果我去唐人街食,就會去呢間,但啲裝修真係老土咗啲。

      Delete
  8. 嘩, 你嗰邊都有鵝腸食, 我呢邊連鵝都無呀!

    ReplyDelete
  9. 無想過T骨扒係喜酒菜式 :) 望落都算唔錯 ;)
    中秋節快樂 :)

    ReplyDelete
  10. 最緊要味道夠!
    中秋節快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 中秋節快樂!
      呢間算唔錯,又平又好食。

      Delete
  11. 秋天的童話嘅年代<< 可能好食呢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間好食架。
      秋天的童話嘅年代,我仲未嚟呢度呀。

      Delete
  12. 粥之家係我喺唐人街食嘅第一間餐廳。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你都記得?我記得喺邊度擺酒咋。

      Delete