Sunday, September 28, 2014

澳門一

六個女人,終於等到仔女大晒嘅一日(其實唔係好大,最細嗰個得十八歲),約埋去玩番幾日。

我上次去澳門,已經係八,九年前嘅事,印象仍停留在葡京賭場嘅煙霧迷漫,似走咗入古惑仔電影裏面一樣。

香港老友早已編好行程,一落船,見各賭場嘅專車佔據成個碼頭,我哋上咗去葡京嗰部車,午餐喺四五六用餐,特别嘅有原隻鮑魚酥,龍蝦酥,好豪嘅點心喎,好好食,但豆漿油條都一樣咁好食。





28 comments:

  1. Replies
    1. 呢餐係第一餐咋,陸續有嚟。

      Delete
    2. can't wait to see ALL, Macau is my childhood place ah !

      Delete
    3. 以前澳門好純樸,而家係大賭城喇。

      Delete
  2. 而家去澳門, 兩日一夜都唔平呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食同交通費仲還可以,住就好貴。

      Delete
  3. 以前細個 weekend 都可以去澳門,好似去離島咁,依家太貴了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有啲朋友話早船去夜船返,唔住酒店喎。

      Delete
  4. 依家澳門唔同晒啦,超多野食,食成個月都食唔晒!
    不過去住酒店就好貴

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前只識木偶,西南,而家多到呢。
      我未去前都唔知酒店咁貴。

      Delete
  5. 澳門好多電單車,污煙瘴氣!
    d點心真係唔錯!
    有冇贏返船飛返黎Y(^_^)Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原隻鮑魚酥喎,我未食過,正。
      啲注碼咁大,刀仔唔敢据大樹呀。點知姊妹們話嚟到澳門唔賭好似爭敢啲嘢咁喎,梗要我做代表,玩咗三舖,嬴夠每人買杏仁餅牛肉乾手信就起身,幾大壓力呀!

      Delete
  6. 我都有 6-7 年無去過澳門。那裡實在人太多。

    ReplyDelete
  7. D點心真係好掂喎!

    睇嚟我都要等多十年八載,朋友們仔大女大,先得閒搵我去玩lu,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 掂架,仲要唔係貴嗰度好嘛。
      十年八載好快過,有細路好困身架。

      Delete
  8. 而家澳門變了好多,完全唔同晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔同哂啦,我以為去咗拉斯維加斯添呀!

      Delete
  9. Jackie Green:
    ~原來你依班M club去澳門玩!!!
    ~澳門,真係變咗好多, 食都大把選擇!!
    ~有無玩返兩手??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來有唸過去曼谷或者東京,最後决定近近哋去澳門。
      我都好耐冇去澳門,變到唔認得添。
      梗有喇,俾班姊妹推咗去做代表,羸咗小小夠個個買手信,好得戚。

      Delete
  10. 我仲要等好多年先可以好似你咁去放假呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家你就要多多享受吓親子樂喇!

      Delete